Ved godt jeg nok ikke får svar
brevkassespørgsmål af
Sofie
15 år
Hej cyberhus-tema jeg vil først rose jers side og jer som rådgiver :) men jeg huske det faktis ved at være langtid siden men der var en dreng og jeg i tivl hedder han Tristan ?? Men han var 9-10 mener jeg men der var ret mange billeder om sygdom og han fortalt om druk/vold ved godt i ikke må fortælle om en person men efter et opslag med han var løbet væk og cyberhus skrev han skulle ha ro hørt vi ikke mere men jeg syntes faktis han var rigtig sød selvom jeg ikke kender ham ved i hvordan han har det ??

Svar:
Hej Sofie
Det er skønt at mærke den omsorg og interesse, der har været for Tristan. Jeg er sikker på at det også har været en støtte for Tristan.
Tristan har selv givet udtryk for at han var glad for støtten, og det har været en fornøjelse at se, hvordan så mange sendte søde ord og tanker. Samtidig havde Tristan også brug for lidt ro, og derfor trak han sig fra siden.
Du har selvfølgelig ret i at vi ikke kan give oplysninger videre, hvis vi har dem. Det må vi ikke.
Der er jo mulighed for at Tristan kigger forbi siden ind imellem, og ellers må vi alle sammen sende ham en tanke med masser af god energi. Vi er mange der håber det bedste for Tristan, og også tror på at han får det bedre.
Mange hilsner
Niels-Christian