Stiv pik

brevkassespørgsmål

Stiv pik

brevkassespørgsmål af
Karl
17 år

Jeg får ret hurtigt stiv pik når min veninde som jeg er lun på rør mig på låret eller vi holder i hånden er det noget der går over med tiden og hvor længe kan der gå? for det er lidt irriterende da der også kommer lidt precum

Svar:

Hej Karl

Tak for dit spørgsmål. At din pik bliver stiv, når du holder i hånd med eller måske bare tænker på den pige, du er lun på, er meget normalt.

Jeg kan sagtens forstå din frustration. Det er træls ikke at kunne styre sin erektion og i nogle tilfælde sin precumm, men det, at den kommer, er bare et tegn på, at du er en viril ung mand med en fin seksuel lyst. Med alderen kan det blive nemmere at styre din erektion og den vil måske ikke komme, når du ikke ønsker den.

Jeg håber at det er svar på dit spørgsmål.
Hilsen Marie

MarieHPs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål