Små bekymret

brevkassespørgsmål

Små bekymret

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej CH

jeg har de seneste uger observeret nogle hvide plamager som er p indersiden af min forhud, de er ikke flade, altså de er lidt højere end forhuden normalt er

har undersøgt det lidt men det virker ikke som om det er taglknopper som ellers er det første jeg tænker

er det nogen der har nogen ide om hvad det er og hvad jeg skal gøre

Hilsen den små bekymret

Svar:

Kære den småbekymrede

Det er svært at udtale sig om hvad det er du har bemærket uden at se det.

Det lyder som om det ikke er noget der går væk når du vasker dig?

Hvis det er tilfældet synes jeg det er en god ide at få en tid hos din læge så han/hun kan vurdere hvad det kan være.  Umiddelbart tænker jeg ikke det er noget ’farligt’ eller bekymrende, men det er nemmere at afgøre når man ser det.

jeg håber det kan hjælpe.

Mvh Ida, læge

Idas billede
Ida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål