Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Maria
23 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Kan ens internet/WiFi booster blive langsommere af at man ser porno?

Svar:

Hej Maria

Umiddelbart vil jeg ikke mene at de to ting har noget med hinanden at gøre.  Der er ikke særlige omstændigheder omkring online porno, der kan gøre din forbindelse langsommere, mere end hvis du streamer alt mulig andet indhold.

Hvis du oplever at din forbindelse er langsom, på selve porno sitet, kan det handle om at det site du bruger er langsomt. At deres server kapacitet er under pres, og derfor kører langsomt?
Hvis du oplever at en helt almindelig google-søgning, som du laver på din enhed, samtidig med at du ser porno, er langsom kunne det handle om at du har gang i for mange ting på én gang. Eller at du streamer i for høj billedkvalitet i forhold til hvad din forbindelse kan trække.
Hvis du oplever at dit internet bare generelt er blevet langsomt, efter at du har set porno, bør du måske lige tage en virus scanning af din enhed, for en sikkerheds skyld, for at være sikker på at du ikke har fået uvelkomne programmer med ind, sammen med pornoen.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål