Pikken
brevkassespørgsmål af
Peter
16 år
Hej Cyberhus jeg har et problem med min pik, når jeg trækker min pikhud tilbage når den er stiv så kan jeg ikke få den til at se ud som i porno

Svar:
Hej Peter
Jeg tro, at de fleste mænd går med et ønske om, at deres pik kan se ud som en pornostjernes. Men vi må bare indse, at de fleste folk i porno har fået lavet noget ved deres penis, så den ser flottere ud på film. Så det er helt sikkert normalt, at din ikke ser ud som deres. Mange pornostjerner er også omskåret, så den ser flottere ud. Men hvis du stadig er i tvivl kan du altid tage forbi din læge og få en snak om det. Der er ingen grund til at være flov over at gå til læge. De ser sådan noget hver dag og de har tavshedpligt, så det bliver mellem jer.
Håber det her at været behjælpeligt
Jens