Penis hoved gør ondt

brevkassespørgsmål

Penis hoved gør ondt

brevkassespørgsmål af
Tobias
15 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej jeg hedder Tobias og er 15 år mit spørgsmål er hvorfor mit penis hoved er så tør og gør ondt når man rører det. Jeg har haft mange problemer med min forhud hvor jeg ikke kunne trække den tilbage men det kan jeg nu lige efter den dag har mit hoved på min penis været tør og gjort ondt når man rører det, det skal lige siges at jeg har prøvet og smøre mit penis hoved med fugtighedscreme uden nogen form for parfume og det virker heller ikke så hvad skal jeg gøre

Svar:

Kære Tobias

Jeg er ked af at høre om din situation. Huden i det område er selvfølgelig meget følsomt. Det lyder bestemt ikke som noget farligt, men meget generende. Det lyder som om du kunne have behov for special creme på recept. Jeg vil råde dig til at få din egen læge til at kigge på det og anbefale den rigtige behandling.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål