Kan li dem begge...
brevkassespørgsmål af
Mig
14 år
Jeg står i et dilemma som er at jeg kan li min ex utrolig meget endnu men vi må ikke være sammen mere pågrund af noget rod da vi var sammen....også kan jeg også li en anden dreng som jeg har mødt over en app men appen gik ned og nu skriver vi over Snapchat...(han hat også skrevet ind)...

Svar:
Hej med dig,
Det er altid lidt et dilemma, når man er blevet lidt glad for to personer på samme tid.
Når man er teenager er det helt almindeligt, at man kan blive tiltrukket af flere forskellige personer på samme tid. Nye personer kan være spændende og man kan blive nysgerrig på det, man ikke kender i forvejen.
Du skriver ikke så meget om, hvad din problemstilling egentlig er, men jeg tænker, at du er i tvivl om, hvad du skal gøre, nu hvor du kan lide to drenge på én gang.
Jeg tænker, at hvis det er fordi, du tænker, at du skal vælge mellem dem, så må du mærke efter i dig selv, om der er en af dem, du har lidt mere lyst til at være i kontakt med end den anden. Fordi man kan lide to på samme tid, behøver man ikke nødvendigvis at skulle vælge mellem dem lige nu og her. Det kan være helt fint at lære dem begge bedre at kende, og måske finde ud af, hvem du har det bedst med og hvem der gør dig glad.
Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at komme i vores 1-1 chat, hvor en rådgiver vil sidde klar til at chatte med dig.
De venligste hilsner,
Kathrine.