hvordan??

brevkassespørgsmål

hvordan??

brevkassespørgsmål af
Klara
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej, det er lidt mærkeligt men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan homoseksuelle har sex (både drenge og piger)

Svar:

Hej Klara

Jeg tænker ikke det er så underligt at du er nysgerrig. Det er faktisk meget normalt.

Nu er der det med sex, at der ikke er en eller to bestemte måder at gøre det på. Derfor kan jeg heller ikke sige dig præcis hvordan homoseksuel har sex. For det vil være meget forskelligt.

Jeg tænker egentlig at homoseksuel har sex, på nogen lunde samme måde som alle andre. Lesbiske har selvfølgelig ikke lige en penis ved hånden, men så kan fingrene og legetøj, jo bruges i stedet for.

Bøsser har selvfølgelig ikke en kvindelig skede til sex, men så er de bare kreative med andre dele af kroppen.

Sex kan være mange ting, og udforme sig på mange måder. Det er kun fantasien, lysten og selvfølgelig det man kan blive enig med sin partner om der bestemmer hvordan man har sex.

Gode hilsner Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål