Fodvorte der ikke går væk
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg har haft en stor fodvorte i lang tid nu. Og jeg har været til frysebehaling ca 11 gange. Men den forsvinder ikke. Hvordan kan det være

Svar:
Kære du
Fodvorter kan godt være svær at behandle, og nogle gange tager det flere måneder at komme af med dem. Hvis ikke det bliver bedre med frysebehandling, kan du overveje at bruge et håndkøbskur hvor man pensler med syre - for eksempler Wartner. Det er vigtigt at fjerne så meget af det hårde hud som muligt inden du behandler, ellers har medicinen svært ved at trænge igennem. Heldigvis forsvinder de fleste vorter af sig selv, men uden behandling kan det tage op til et par år. Held og lykke med det!
Hilsen Lise