Giv os din feedback

blogindlæg

Giv os din feedback

Skrevet af
Cyberhus
Oprettet 2 måneder 3 uger siden

Vi vil meget gerne høre din mening. Både om det du synes godt om, og det der er mindre godt. 

Måske har du idéer til vores design eller en ny funktion. Det kan også være ris eller ros til den rådgivning du har modtaget. Hvad end du har på hjerte, vil vi gerne høre det. 

Smid en kommentar i tråden her, så vender vi tilbage. 

Hvis du har feedback, som du ikke ønsker offentliggjort kan du skrive til os, via kontaktformularen her

Gode hilsner fra 
Cyberhus-Teamet

Kommentarer

Det nye er nemmere at finde rundt i :-D

28

Hej, og tak for den positive feedback. Vi er helt enige. Det nye er meget lettere at overskue. 

31

Mange farver. Pang pang :) og nemt at finde rundt i

31

Hej

Jeg må så være ærlig at sige, at jeg synes det nye er meget svære at finde rundt i, kunne meget bedre lide det før! Men tror det fordi jeg har svært ved nye ting.... og helst vil det gamle!

34

Hej med dig

Det tror jeg der er mange der kan genkende. Det nye kræver altid lige lidt tid at vende sig til. 
Håber du bliver glad for det når du lærer det bedre at kende. 

46

Der meget bedre overblik og lige til og så det mere frisk at se på med farver

31

Jeg har skrevet til Brevkassen: "Endeløs mobning" og er faktisk vred over det svar jeg har fået. Derfor skrev jeg del 2: "endeløs mobing..del 2". Har I fåert dette. Men at skrive, hvad der ville ske, hvis jeg satte de støvler ind...sig mig fatter I ikke at jeg bliver mobbet!??!! at jeg IKKE er skyld i det? Jeg GLEMTE mine støvler!!!! Det er sku da ikke noget jeg gør med vilje. Sikke et tåbeligt svar!

31

Kære du

Når vi møder hinanden på en platform som Cyberhus, hvor der ikke er mulighed for at uddybe og forklare, vil vi ind imellem komme til at tale forbi hinanden. 

Jeg har læst spørgsmål og svar igennem flere gange, og jeg synes det er et godt svar. Jeg vil ikke gå længere ned i detaljerne i spørgsmål/svar. Det giver ganske enkelt ikke mening. Det er tydeligt at vi læser det meget forskelligt og ikke bliver enige. 

Det betyder ikke nødvendigvis at svaret er "det rigtige". Som udgangspunkt vil der nok altid være lige så mange forskellige svar som der er rådgivere, for vi er alle forskellige. Læst med dine øjne kan svaret sagtens være forkert eller tåbeligt. 

Rådgiveren har ønsket at give dig mulighed for at se nye sider af din situation, og måske finde nye handlemuligheder. Det synes jeg også rådgiveren gør, men det er ikke sikkert at du ser det samme. Du er i hvert fald ikke enig i rådgiverens betragtninger og forslag. Jeg tænker det er et vilkår for den her type rådgivning. Hvis rådgiveren havde kunne spørge ind til de ting du skriver, og senere uddybe sine svar kunne du måske have fået mere ud af rådgivningen? 

Jeg tænker om chatten kunne være et bedre alternativ for dig? Her er der nemlig lige præcis mulighed for at spørge ind, forklare og uddybe. Jeg tænker det kan give dig en bedre oplevelse, og give rådgiveren mulighed for at hjælpe dig bedre. 

Vi har ikke modtaget en del to til spørgsmålet her. Du er velkommen til at skrive igen, men jeg vil som sagt anbefale dig at bruge vores chat i stedet. Her tænker jeg du og rådgiveren vil have lettere ved at opnå en fælles forståelse. 

Mange hilsner Niels-Christian

 

29

Hej cyberhus. Jeg er cutter, og jeg vil så gerne stoppe, men problemet er bare qt jeg ikke kan. Har i nogen råd til hvordan jeg stopper? Min bedste ven/crush ved det, og han prøver ogsp at hjæloe mig, men synes faktisk at han gør det vlrre. Ikke fordi han gør noget forkert, men bare fordi at jeg får det dårligt hver gang jeg skriver/snakker med ham. Jeg kan så godt lide ham, men han knuste mit hjerte fuldatændigt for et pqr ugr siden. Hvad gør jeg? Hjælp

29

Hej :) Rigtig fint med det nye design herinde!
Jeg har skrevet flere breve til brevkassen, men det er noget tid siden nu. Jeg kan ikke huske hvad jeg kaldte brevene eller hvornår de præcis er sendt, men er der på en eller anden måde mulighed for, at finde dem igen?
Mvh Louise

23

Hej Louise

Fedt du kan lide designet :-)

Hvis du ikke kan huske tidspunkt eller titel, kan det godt blive lidt svært at finde. Vi har nemlig mere end 14000 spørgsmål/svar liggende på siden. 

Men hvis du kan huske hvad de handlede om kan du prøve at bruge vores søgefelt i toppen af siden. 

Hvis ikke du kan finde dem, kan det være du kan finde andre svar du kan bruge. Og ellers kan du måske overveje at skrive et nyt spørgsmål. 

Hvis du kommer i tanke om hvad de hed og sådan ca. hvornår du sendte dem...Så skriv igen . Så vil vi gerne prøve og hjælpe. 

Mange hilsner Cyberhus-teamet 

20

Hej Cyberhus.
Jeg tænkte på, har i nogensinde overvejet, at få en nattelinje chat?
Jeg ved at børnetelefonen har en, men den må man kun bruge, hvis det er meget vigtigt det man skal have hjælp til. Jeg kunne godt bruge at man nogen gange kunne chatte med en rådgiver måske kl.23 - kl.01.
Mvh. A

11

Hej A

Det er helt sikkert noget vi godt kunne tænke os, og også noget vi ved at nogle kunne have brug for. 
Det er desværre ikke noget vi har haft mulighed for indtil videre, og vi må også være ærlige og sige at det nok ikke bliver muligt i den nærmeste fremtid. 

For selv  om det er frivillige der sidder i vores chat, er der også altid lønnede til at hjælpe, hvis nu der kommmer nogle rigtig svære samtaler, eller hvis en ung får brug for hjælp lige nu og her. Og derfor er en natteåben chat en løsning der koster en del midler. 

Derfor er det også noget der først er åbnet hos Børns vilkår, og Livslinien efter at de har fået en del midler til at prøve det her med natteåbent. 

Så det er ikke fordi vi ikke vil, men vi har desværre ikke rigtig økonomien til at have natteåbent i chatten lige nu. 

Indtil vi forhåbentlig får muligheden engang, er det rigtig godt at muligheden er der hos Børnetelefonen og Livslinien. 

Gode hilsner 
Cyberhus-Teamet

10

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program