Min flirt, han blev min kæreste men det gik ikke, afraid, bruddet, Canada og søs
brevkassespørgsmål af
Ida
15 år
Spørgsmålet er redigeret
hey cyber
jeg skriver ind til jer fodi min hverdag virkelig er kaos, og det bliver det her spørgsmål nok også.
Først og fremmest det her behøver i ikke at skrive med men jeg vil gerne have at i ikke redigerer mit spørgsmål, På forhånd tak :-)

Svar:
Hej med dig
Vi vil meget gerne svare på dit spørgsmål, men da du ikke ønsker at vi anonymiserer dit indlæg kan vi ikke give dig et svar.
Når vi anonymiser et indlæg ved at redigere eksempelvis navne er det noget vi gør for at beskytte jer der stiller spørgsmål og det er en vigtig forudsætning for vores arbejde på cyberhus.dk Det er en regel som vi ikke vil gå på kompromis med når vi offentliggør et på cyberhus.dk.
Da du oprettede dit spørgsmål krydsede du Ja, til at vi må offentliggøre dit spørgsmål og samtidig anonymisere dit spørgsmål. Du kan se teksten som du accepterede her: Ja, mit spørgsmål må godt blive vist i Brevkassen. En Cyberhus-medarbejder anonymiserer mit indlæg, hvis der er opgivet navne, byer eller andet, der kan identificere mig eller dem jeg skriver om.
Du kan vælge at sende et nyt spørgsmål som du enten selv sørger for er anonymiseret eller et som vi gerne må redigere i. Hvis det er vigtigt for dig at dit spørgsmål bliver vist med navne, bliver du nødt til at se om du kan finde en anden brevkasse som kan give dig svar.
Mange hilsner
Niels-Christian