En speciel pige (part 2)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Heyy igen. Jeg begyndte at skrive med hende over facebook, og det gjorde jeg så i 2 dage. Og nu har jeg så på fornemmelsen at hun har blokeret mig, eller ikke gider at skrive til mig. Jeg er meget i tvivl om jeg skal vente og se til efter denne her "miniferie" eller om jeg bare skal prøve at glemme hende. Jeg er meget i tvivl, håber i kan hjælpe mig igen.

Svar:
Hej med dig igen.
Okay - det er fint du har prøvet at skrive med hende på facebook. Og jeg kan godt forstå du spørger til råds om hvad du skal gøre nu.
Det er jo ikke til at vide om hun har blokeret dig på facebook eller om hun blot ikke har tjekket sine beskeder her i "miniferien". Det er ikke rart at have på fornemmelsen at hun måske bare ikke gider skrive med dig, og så kan man blive i tvivl om hvad man skal gøre.
Jeg synes du skal gøre som du selv har overvejet- prøv og vent at se om hun skriver tilbage til dig og hvis hun ikke gør, så prøv at glemme hende. Hvis hun ikke svarer tilbage, så er hun måske ikke interesseret i at skrive med dig og så er der ikke andet for end at prøve at komme videre.
Det er stærkt af dig at du prøver at gøre noget. Det er modigt og fedt - det skal du huske, uanset om hun svarer dig eller ej.
Mange tanker
Bibi