For stor
brevkassespørgsmål af
Mus
15 år
Mig og min kæreste havde næsten sex, den kunne ikke komme op og det gjorde virkelig ondt, Jeg fik finger og det gjorde slet ikke ondt.. HANS PIK VAR BARE FOR STOR
hvad skal/vi gøre, hjælp mig tak.

Svar:
Kære dig
Der kan være mange grunde til at det gør ondt når man dyrker sex. Ofte vil det være fordi at man ikke er våd/ophidset nok som kvinde. Det kan også være fordi at man presser for hårdt sammen i bækkenbunden (muskler der sidder i underlivet) enten bevidst eller ubevidst. Derfor er det rigtig vigtigt at du føler dig afslappet og tryg når I dyrker sex.
Du kan øve din kontrol over dine bækkenbundsmuskler ved at spænde og slappe af i dem. Hvis du ikke er helt sikker på hvad det er for nogen, så er her en måde at få en fornemmelse af dem på (men brug ikke den måde som øvelse, da det kan påvirke din blære): næste gang du tisser, så prøv at stoppe strømmen af tis. Klem sammen i skeden (det rykker også lidt i endetarmen når man gør det). Det er de muskler som er bækkenbundsmuskler. Når du først har fået en fornemmelse af dem, så kan du prøve at klemme dem sammen og slappe af i dem når han giver dig finger. Han burde også kunne mærke det på fingeren. Når du får en fornemmelse af hvornår de er spændte og hvornår de er afslappede, så bliver det nemmere at slappe af i dem, når han trænger op i dig.
Det er også en god idé at bruge en masse tid på forspil (f.eks. at onanere på hinanden), og på den måde sørge for at du er våd nok dernede, før han trænger ind i dig. Du skriver at det måske er fordi at han er for stor, men her skal du lige huske at skeden kan udvide sig utrolig meget. F.eks. kan der jo komme en baby ud, og det kan sammenlignes med at man skal have en lille vandmelon ud gennem skeden. Og selvom han måske er stor, så tvivler jeg på at han er lige så stor som en vandmelon.
Hvis I har svært ved at gøre dig tilpas våd, så prøv at bruge noget glidecreme eller kondomer med glidecreme på. Det kan hjælpe til at det gør mindre ondt.
Der er også mulighed for at han måske har en meget lang penis, og at det gør ondt hvis han presser den helt i bund. Så kan det være en god idé at han ikke trænger helt ind, men kun trænger ind med spidsen så vidt det er muligt. I kan også prøve andre stillinger hvor han ikke trænger helt i bund - f.eks. i ske (hvor han ligger bag ved), eller doggystyle, hvor du har samlede ben - og dermed kan styre hans indtrængen lidt mere.
På siden Sexlinien.dk kan du også læse mere om hvad andre har gjort.
Jeg håber du kan bruge mine svar, og ellers er du velkommen til at skrive igen eller besøge vores chat.
Venlig Hilsen
Signe