Onani
brevkassespørgsmål af
Anonymen
13 år
Hvordan kan jeg få udløsning på mit værelse, uden at det ender overalt og bliver opdaget let?
samme spørgsmål, bare omformuleret: hvad kan jeg gøre af mit sæd når jeg kommer, når det er på værelset?

Svar:
Kære dig
Når du onanerer, kan du sørge for at have noget toiletpapir eller vådservietter i nærheden. Det kan også være noget vasketøj (f.eks. et par underbukser eller en sok), og du kan så bruge enten toiletpapir/vådservietter eller vasketøj til at tørre sæden op, efter du er kommet.
For at undgå at sæden, som du skriver, "ender overalt", kan du enten sørge for at have vasketøj/toiletpapir/vådservietter i nærheden, og så holde det op som en form for skjold når du kommer, så sæden rammer det og ikke andet. Hvis det ikke lige er dig, så kan du prøve at ligge ned mens du onanerer, sådan at sæden rammer din mave (og derefter tørre af med toiletpapir/vådserviet/vasketøj). Derudover kan du prøve at onanere med et kondom på (hvis du har et). Kondomet holder sæden samlet. Hvis du gør det, så husk at kondomet skal smides i skraldespanden og IKKE i toilettet. Hvis du smider det i toilettet kan du risikere at det stopper til. Hvis du vil undgå at der er nogen som ser kondomet i skraldespanden, kan du f.eks. pakke det ind i noget toiletpapir eller andet affald.
Eller vil jeg sige at det gælder om at øve sig, og at du med tiden vil få en bedre fornemmelse af hvordan det føles lige inden du kommer, sådan at du kan sørge for at sæden kommer derhen hvor du gerne vil have den.
Venlig Hilsen
Signe