Hvorfor kan jeg aldrig komme igennem til chatten?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hvorfor kan jeg aldrig komme igennem til chatten? De sidste mange uger har jeg prøvet i jeres åbningstider. Men hver gang står der bare "Chatten er desværre lige blevet fyldt op eller rådgiveren er logget af, prøv venligst igen senere".... Det er virkelig træls.. Jeg opgiver snart at komme igennem!!!!

Svar:
Hej med dig
Det er godt at du skriver og fortæller os når der er noget på Cyberhus du ikke helt synes fungerer. Det er rigtig ærgerligt at høre at du har været så uheldig med at komme igennem til vores chatrådgivning. Jeg kan forestille mig at det er meget frustrerende at sidde der og vente på at der bliver ledigt og så sker det bare ikke. Når man har brug for at snakke med nogen, skal det helst kunne ske med det samme.
Her de sidste par uger, hen over julen og nytåret har vi haft lidt mindre åbent end vi plejer. Det har vi fordi vores frivillige skulle kunne holde ferie og derfor har der ikke været så mange på arbejde som normalt. Det skulle dog gerne vende tilbage til normalt fra på mandag og så håber jeg at du får nemmere ved at komme igennem. Hvis du en dag sidder og slet ikke kan vente på at skulle snakke med nogen, kan du overveje at skrive til vores brevkasse eller prøve Børnetelefonens chatrådgivning. Den kan du finde HER.
Jeg håber du snart kommer igennem og kan få snakket om det der fylder for dig med en chatrådgiver.
Venlig hilsen Marianne - koordinator på Cyberhus