Give finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej, jeg vil rigtig gerne give min kæreste finger, men jeg ved bare ik hvordan jeg skal starte det? Eller hvordan Jeg gør? ved godt lift om det men ikke så meget.
så hvis der er nogen som har nogle gode råd, så ville det være meget dejligt hvis i gad og skrive det:)

Svar:
Hej
Det vigtigste er jo at din kæreste også har lyst til at få finger, så vær opmærksom på hendes signaler eller endnu bedre spørg hende om hun har lyst.
Det er faktisk også vigtigt at du har rene hænder og negle så hun ikke får en infektion og husk at hun er super følsom omkring klitoris så det er godt at være forsigtig.
Er du fra Randers området er du altid velkommen i Condomeriet, der ligger i Randers sundhedscenter, til en uddybende snak.
Venlig hilsen rådgiver.