Sommerferie hjælp
brevkassespørgsmål af
Pernille
15 år
Har lige gået hjemme på grund af corona i lang tid og det var ikke rart. Min mor er syg og drikker osse for meget så hun sover en del. I det hele taget trist og deprimerende. Nu frygter jeg for sommerferien og mit spørgsmål er om der er noget i (områdenavn slettet af Cyberhus) som jeg kan melde mig til så jeg ikke skal være hjemme hver dag. I hvert fald noget af ferie?

Svar:
Kæreste du
Det lyder ikke rat , at være hjemme med en mor som er syg og drikker , det er en god ide at tale med nogle om det,du har mulighed for at snakke med os på chatten mandage fra 13-15, håber du vil vende tilbage på chatten .
Ferieaktiviteter er der mange af du kan gå ind på oplevhalsnæs.dk eller på facebook .
vi har også en ungdomsklub der har åbent i sommerferien og en masse aktiviteter nogle er gratis andre koster 50 kr, du kan følge os på Fb eller Instagram Ukc Halsnæs , der kan du se alle aktiviteter og hvad der sker i ungdomsklubbenhåber du kan bruge nogle af tilbudene halsnæskommune.dk kan man også finde aktiviteter.
Husk vi er på chatten for dig
rigtig god sommer
kærlige hilsner Anne