Hej
Har lige brug et andet set øjne her.
Teenageliv
Del dine oplevelser og meninger om teenage-livets op- og nedture.
Seneste indlæg
En af mine veninder er begyndt at flirte med mig, det er jeg faktisk helt sikker på. Hun fletter fingre med mig, krammer og giver mig små klask i røven.
Jeg går i 9.klasse og der er nogle af de andre drenge i min klasse der er begyndt at barbere deres pik. Men gør det ikke selv endnu og er i tvivl om jeg burde gøre det.
Jeg har en rigtig sød kæreste og kunne jo rigtig godt tænke mig at prøve at sove med ham. Men det må jeg jo selvfølgelig ikke for mine forældre, hverken hos mig eller ham.
Jeg har det problem desværre at jeg ikke kan trække forhuden tilbage overhovedet når den er stiv men heller ikke når den er slap.
Mig og min veninde løber af og til en tur med hinanden for at holde os lidt i form og så bader vi sammen bagefter.
Hej er en pige på 12 som lige har fået en kæreste. Han er cirka et halvt år ældre en mig. Han er rigtig sød og elsker ham rigtig højt.
Hej Jeg har skrevet med en pige i ca et halvt år nu, men har lige fundet ud af at hun skal flytte 3,5 timer væk. Jeg ved ikke om jeg skal stoppe med at skrive med hende eller blive ved.
Jeg fejlede Dansk FSA 9. klasse, kan man stadig komme videre på en EUD, eller er man bare helt ude?
Hej jeg er 13 og jeg bliver maget hurtig sur og stresset det er for det meste på den sammen pige fra min klasse hun for mig til at lyde dum og er bare Mega irriterende og intet situationsfornemmels
Jeg er mega forvirret, der ene øjeblik er mig og mine venner bare normale skolebørn og det næste kender de alle sammen alle mulige folk og flere af dem har haft kærester og sex uden jeg anede noget
Der er den her pige, der er et år ældre end mig, som jeg ikke har set i et stykke tid nu. Hun var færdig med gymnasiet, samme år som jeg startede.
Hej jeg er 12 år gammel og jeg skriver med en der er 15. Jeg vil bare lige høre om der er for mærkeligt
Hvis en person som du ikke var interesseret i lagde op til at kysse, ville det så være mest ondt at kysse personen og så bagefter afvise personen eller at afvise personen ved ikke at kysse vedkomme
Hej, jeg kunne godt tænke mig en online ven men er ikke sikker på hvordan.
Kan i hjælpe mig