Teenageliv

Del dine oplevelser og meninger om teenage-livets op- og nedture.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i teenageliv af Ukendt 14 år • 5 måneder siden

Er det normalt at ens bryst knude ikke er i midten????

83
5
Indlæg i teenageliv af Mikkel 15 år • 5 måneder siden

Jeg går i 9.klasse og der er nogle af de andre drenge i min klasse der er begyndt at barbere deres pik. Men gør det ikke selv endnu og er i tvivl om jeg burde gøre det.

42
10
Indlæg i teenageliv af Liv 15 år • 5 måneder siden

Jeg har en rigtig sød kæreste og kunne jo rigtig godt tænke mig at prøve at sove med ham. Men det må jeg jo selvfølgelig ikke for mine forældre, hverken hos mig eller ham.

95
11
Indlæg i teenageliv af Oscar 14 år • 9 måneder siden

Jeg har det problem desværre at jeg ikke kan trække forhuden tilbage overhovedet når den er stiv men heller ikke når den er slap.

67
3
Indlæg i teenageliv af Agnes 14 år • 9 måneder siden

Mig og min veninde løber af og til en tur med hinanden for at holde os lidt i form og så bader vi sammen bagefter.

47
2
Indlæg i teenageliv af Tobias 14 år • 9 måneder siden

Hej mit navn er Tobias jeg 14 år gammel.
Og jeg har et spørgsmål?

130
7
Indlæg i teenageliv af Anonym pige 12 år • 9 måneder siden

Hej er en pige på 12 som lige har fået en kæreste. Han er cirka et halvt år ældre en mig. Han er rigtig sød og elsker ham rigtig højt.

107
4
Indlæg i teenageliv af anonym123 15 år • 10 måneder siden

Hej Jeg har skrevet med en pige i ca et halvt år nu, men har lige fundet ud af at hun skal flytte 3,5 timer væk. Jeg ved ikke om jeg skal stoppe med at skrive med hende eller blive ved.

182
1
Indlæg i teenageliv af Benjamin 16 år • 10 måneder siden

Jeg fejlede Dansk FSA 9. klasse, kan man stadig komme videre på en EUD, eller er man bare helt ude?

93
1
Indlæg i teenageliv af Nicholai 15 år • 10 måneder siden

Hey.

165
6
Indlæg i teenageliv af Ukendt 15 år • 10 måneder siden

Sur

Hej jeg er 13 og jeg bliver maget hurtig sur og stresset det er for det meste på den sammen pige fra min klasse hun for mig til at lyde dum og er bare Mega irriterende og intet situationsfornemmels

165
2
Indlæg i teenageliv af emma 12 år • 11 måneder siden

Jeg er en pige på 12 men ligner og opføre mig som en på 14.

96
1
Indlæg i teenageliv af Rasmus 15 år • 12 måneder siden

Jeg er mega forvirret, der ene øjeblik er mig og mine venner bare normale skolebørn og det næste kender de alle sammen alle mulige folk og flere af dem har haft kærester og sex uden jeg anede noget

118
1
Indlæg i teenageliv af aaaay 17 år • 1 år siden

Hejsa

107
1
Indlæg i teenageliv af A 18 år • 1 år siden

Der er den her pige, der er et år ældre end mig, som jeg ikke har set i et stykke tid nu. Hun var færdig med gymnasiet, samme år som jeg startede.

116
Indlæg i teenageliv af Pigen 12 år • 1 år siden

Hej jeg er 12 år gammel og jeg skriver med en der er 15. Jeg vil bare lige høre om der er for mærkeligt

190
3
Indlæg i teenageliv af Yolo 16 år • 1 år siden

Hvis en person som du ikke var interesseret i lagde op til at kysse, ville det så være mest ondt at kysse personen og så bagefter afvise personen eller at afvise personen ved ikke at kysse vedkomme

232
1
Indlæg i teenageliv af Anna 12 år • 1 år siden

Hej, jeg kunne godt tænke mig en online ven men er ikke sikker på hvordan.
Kan i hjælpe mig

117
Indlæg i teenageliv af 🤬 12 år • 1 år siden

Hej, jeg har virkelig hæftig anger issues, og det er et kæmpe problem fordi at der kun er en fra min klasse der hved det.

92
Indlæg i teenageliv af Ida 14 år • 1 år siden

Jeg er kommet til at blive kæreste med en af mine veninder. Vi har jo af og til en soveaftale og jeg føler det lidt akavet nu for min mor tror jo jeg bare har en veninde på besøg.

176
2

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program