TYK???

forumspørgsmål

TYK???

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 14 år 10 måneder siden

Jeg ved godt jeg ikk er tyk, men er jeg for tyk til at blive MODEL?

 

HØJDE: 170

VÆGT: 49

ALDER: 13

 

please svar!

Kommentarer

Hej.

Nej det tror jeg ikke du er, men jeg har ikke forstand på det, prøv og ring ind til et modelberu og spørg dem, de kan svare 100 % på det og det vil de meget gerne.

Knus Melani

655

Du ved godt at du er under vægtig i forhold til dit bmi. Og det kun ligger på 17. Og når det er under 17,5 har du meget stor chance for at få Anoreksi.. Og det der model noget, det er noget pjat, de har alt for store krav til modeler, hvor tynde de skal være.

547

BMI har ikke noget at sige. Jeg har en BMI på 17 og jeg har hverken anoreksi eller noget.

699

Det der er fanme noget pjat! Bare fordi du er undervægtig/har et lav BMI betyder det ikke du har/får anoreksi. Kæmper selv med anoreksi og det der er der ingen der skal høre på. Prøv inden du skriver sådan noget at søg lidt efter hvad du snakker om.
Ikke får at skabe dårlig stemning, god dag!

579

tak for svarene! flere?

669

Du vejer ikke for meget til at blive model. Hvis du gerne vil være model, skal du kontakte et modelburau. De kan vurdere om du egner dig til det. Det er umuligt at svare på her, hvor vi ikke kan se dig. Nogle steder tager de kon modeller ind der har et BMI over 18, så det kan også være at du vejer for lidt, men det kan du kun finde ud af ved at ringe til dem og lave en aftale.

674

-har faktisk også lige gjort det, scoopmodels vil gerne møde mig... men tror bare de bliver skuffet når de ser mig(...)

699

Jeg tror nu ikke, at de bliver skuffede. De er vandt til at se lidt af hvert ;) Hvis de ikke kan bruge dig som model, er det ikke nødvendigvis, fordi der er noget i vejen. De søger bare efter nogle bestemte typer.

623

Jeg tror nu ikke, at de bliver skuffede. De er vandt til at se lidt af hvert ;) Hvis de ikke kan bruge dig som model, er det ikke nødvendigvis, fordi der er noget i vejen. De søger bare efter nogle bestemte typer.

622

tja, på den anden side, de må jo ha set et eller andet i mig siden de vil møde mig =_0

620

Ja du er for tyk til at blive model og jeg snakker omvendt :P

612

hva mener du???

668

At du er tynd

646

I langt de fleste tilfælde er et modelbureau meget ops på du IKKE er for tynd. Så vær opmærksom på du ikke er for tynd, 49 kilo er ikke meget i forhold til din højde.
Som man siger "Der skal være lidt at holde i, før der er noget at holde af" ;-)

641

hmmm, ring til modeberu eller kik på google efter det

619

var oppe ved scoopmodels i dag, og de sagde jeg var for lav, men de godt ville se mig igen når jeg var højere, men min veninde (Navn slettet af moderator, kig på www.scoopmodels.com, under "new faces") kom ind...

693

Det er altid ærgerligt når man ikke kan komme til det man gerne vil. Men når du 'kun' er 13 kan du jo nå at vokse dig højere. Hvis du gerne vil igang med modelarbejdet kan du prøve et andet bureau. Fx et bureau hvor de bruger børnemodeller, der er du i hvert fald ikke for lav. Jeg har fundet det her: http://www.1kid.dk/?page=9 Men der findes flere. Du kan prøve at google.

Held og lykke

Gråspurv

568

tak!

Jeg tror bare jeg vil tænke lidt over om jeg ønsker at være børnemodel, det skal jeg gøre op med mig selv.

627

tak!

Jeg tror bare jeg vil tænke lidt over om jeg ønsker at være børnemodel, det skal jeg gøre op med mig selv.

674

MODEL ER FOR TUMPER!

647

Dejligt med en brugbar og spændende kommentar. Det har virkelig givet mig noget at tænke over. Hvilken evne til reflektion og til at sætte et emne i et andet perspektiv. Virkeligt velformuleret og med en velafstemt omsorg, der ikke hindrer hovedbudskabet i at komme til udtryk.

FLOT

 

587

Jeg elsker din humor Gråspurv!

Knus fra Stine

610

flere? :)

660

Ikke for at gøre dig nedtrykt men der er virkelig dårlig chance for at blive model de går først efter piger der er MEGET høje og MEGET tynde og det ødelægger kroppen... så det er ikke noget du skal stræbe efter men det er min mening og ikke din.

578

mener du at jeg ikke kan, ikke at du ikke synes jeg skal?? :)

635

haha' du ikk tyk:D:D:D

du er helt normal,

du tyk hvis du er 13 og vejer 80!!! (det går en fra min klasse (spookie!))

jeg er fx 12 og vejer 45:D:D

jeg da heller ikk fed:D:D

727

Hejsa

Jeg forstår godt, hvordan du har det og jeg har selv været i din situation, Modelverden er mærkelig, og de stiller strenge krav til, hvordan din krop skal se ud. Du kan jo være pisse smuk, og alligevel ikke blive model hvis du eksempelvis ikke har den rigtige højde. Langt de fleste drenge synes faktisk ikke, at modeller er pænere end andre smukke piger, som ikke er modeller. Men hvis du finder ud af, at du gerne vil tabe dig og det skal gå hurtigt, kan du kigge her: http://doc24.dk/hurtig-vaegttab-og-slankekur/ guiden er godt udarbejdet, og jeg bruger den tit som en reminder, hvis jeg skal igang med at tabe mig.

Jeg vil gerne understrege for en sikkerhedsskyld, at jeg ikke anbefaler dig at tabe dig ´, hvis du kun vejer 49 kilo. Hvis du har snakket med et modelbureau, så hør hvad deres feedback er. Det kan jo være, at det slet ikke er vægttab men noget helt andet.

676

Nej sguda det ville da være mærkeligt hvis du var for tyk, du er til gengæld meget høj i din alder og i mit hovede er du måske lidt meget tynd i forholdt til din højde. I hvert fald hvis man kigger på hvor meget du vejer.

597

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program