Sixpack :-I

forumspørgsmål

Sixpack :-I

forumspørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 8 år 10 måneder siden

Hej allesammen Jeg er en dreng på 12 og har en OK heftig sixpack mig og en anden er de eneste på min årgang som har det og det giver en slags form for respekt. Men kan piger godt lide at man har sixpack? og prøver de (hvis de nu finder ud af at man har sixpack) på at få en bevidst og/eller ubevidst til at vise sin sixpack? Og kan piger finde på at udnytte en for at se eller evt. mærke ens sixpack? Håber at i kan svare både piger og drenge. Hilsen den forvirrede.

Kommentarer

Piger ELSKER !! Sixpack så pas på !

661

hej med dig :) jeg personligt har en kæreste med en lille sixpack som jeg sætter meget pris på.. men jeg syntes det lyder meget mærkeligt at piger ville udnytte en dreng for at se/røre den...
når du bliver ældre så er jeg sikker på at du får en kæreste der vil sætte pis på at have en kæreste med en trænet overkrop...
men jeg har den ide, at en sixpack kan gøre et menneske meget arrogant og selvhøjtidlig. så en sixpack er en ting på din krop som kan være tiltrækkende for piger. men du behøver ikke at vise din sixpack for at være speciel! vis din personlighed i stedet, det er det vigtigste!

700

Personligt har jeg intet mod "sixpack´s", men et ændre ikke på noget mht. om jeg kan lide drengen osv.
Ved at de fleste piger synes det er super lækkert med en sixpack, men i sidste ende kommer den jo ikke til at betyde noget, mht, kærester osv...

631

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program