Sex

forumspørgsmål

Sex

forumspørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 10 måneder siden

Hej

Jeg har en super dejlig kæreste, men sagen er bare at han er virkelig dårlig i sengen. Vi har haft seng mange gange. Han er dårlig til at give mig finger og han kommer vildt hurtigt så jeg når aldrig at få en orgasme fordi så er han færdig.

Jeg har fortalt det til mine bedste veninder og de siger at jeg skal droppe ham, men helt ærligt det sygt tarveligt. Jeg vil bare gerne finde en måde hvorpå jeg kan fortælle ham det så han ikke bliver såret, fordi jeg elsker ham virkelig meget og vil ikke miste ham eller gøre ham ked af det ):

mvh en flov 15 årig pige

Kommentarer

Hej. Det lyder helt overdrevet nedern, men han lyder også bare som den der originale dreng i sengen type. Nu er du jo 15 år så jeg gætter på han nok er din første, og han nok er din første, har jeg ret?

Hvis det er rigtigt vil jeg sige, at der ikke er så meget at bekymre sig om, fordi så har han jo Inge erfaring og det har du heller ikke. Derfor er det din opgave at fortælle, hvad er rart og sige til ham hvordan han ska gøre det, og vise ham et måske. Tage det stille og roligt og fortæl ham at han skal tjekke om det er okay det han gør. Kommunikation er vigtigt her!!!

Sig til ham at du gerne vil have sex igen bagefter han er kommet fordi du gerne vil gøre det videre. Du skal nok vente 2-5 min fordi os drenge skal lige have en pause mellem orgasmer og sådan. En mulighed kunne også være at købe en penisring til ham, fordi så holder han længere og hvis han ikke har lyst til det, kan du bruge argumentet at hans orgasmer vil blive mere eksklusive og vildere.

Den måde jeg synes du skal fortælle ham at han er dårlig til sex: Det ville være virkelig fint måske at skrive til ham om i skulle være sammen om aften og ligesom allerede her måsk skrive "tag kondomer med" så han ligesom ved det skal ske, og så kan du også skrive "har lige noget jeg ska snakke med dig om"

Så agtig sæt jer ned og fortæl ham alt - hvordan du kan lide det og at han skal tjekke ind på om det er godt for dig, fortæl ham at du ikke bare gider at give uden at få - altså fordi han netop er dårlig til sex og finger. Fortæl ham hvad dine lyster er og du ikke gider at have sex med ham og være sammen med ham, hvis han skal være på den måde. Det er vigtigt du lyder sikker i stemmen og sådan fast, så han ved at du mener det og at det faktisk er et reelt problem i jeres forhold.

Sex er virkelig vigtigt i et forhold især fordi man netop er sammen med hinanden nøgne og der hinaændres uperfektheder. Så hvis han ligesom ikke gider at gøre boget for at det blir bedre for dig, så er han jo ekoistisk og så kan du ligesom se hans "true colors" 

I det tilfælde hvor han ikke gider at gøre en indsats for at du får det bedre, er jeg helt enig med dine veninder, så skal du ty til mere drastiske metoder og måske gøre det forbi:/

Fordi det er jo noget som går dig på og det skal løses hurtigst muligt, ellers kommer det til at være så øv!!

held og lykke, og hvis du har lyst så må du skrive i kommentaren, hvorda det gik:))

btw jeg er en dreng men jeg har selv regering på området fordi jeg har stået i dine sko, men også i hans. Og det er altid SÅ grænseoverskridende fordi det er så intimt, men fordi du stoler på ham og han stoler på dig, skal man være i stand til at løse et problem sammen.

 

66

Egoistisk mennesker. Vi skal sku da ikke skiftes ud pga dette. Vi er nogle levende væsener med følgser!!.

68

Du er nødt til at lære ham det - ingen er født med at være gode til sex. synes du skal state med at lære ham at give finger. Før evt. hans hån og vis hvordan du vil ha det. Vis ham hvor klitten sidder og vis ham så hvordan han skal gnubbe. Fortæl eller vis, om du vil finger/fingre i skeden og/eller evt. i numsen. Du er nødt til at give ham nogen lektioner indtil han kan få dig til at komme. Senere kan du jo lære ham oral og samleje. Held og lykke

59

Det er din krop, han ved jo ikke havd du føler. Guide ham til hvad DU føler er godt. Han kan jo ikke vide hvad ligepræcis DU kan lide. Alle er forskellige. Men i altfald synes jeg dine Veninder lyder virkelig tarvelige, men det er måske fordi de ikke har haft et seriøst forhold. Det lyder i hvertfald til at du gerne vil have noget seriøst og det skal du også have credit for.

62

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program