Pigen er i nettet!

forumspørgsmål

Pigen er i nettet!

forumspørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 9 år 3 måneder siden

Hej alle, Nu er pigen endelig i nettet, og jeg er så bange for at miste hende.. Fortæller hende hver dag hvor smuk hun er, hvor dejlig hun er og hvor meget hun betyder for mig. Måske endda lidt for meget.... Ved ikke om I har prøvet det før, men at fortælle en så meget at de mistede interessen for en fordi der ikke var nogen udfordring? Har jeg prøvet før, og det er forfærdeligt, men nu har jeg åbnet mig helt op for hende, og kan ikke lade vær... Men jeg har et stort problem, og det er at jeg er mega jaloux, og mega nervøs. De seneste 2-3 piger jeg har været sammen med har brudt min tillid, i forhold til at gøre ting som egentlig anses for at være "utro". Og jeg er derfor meget edgy med alkohol og fester, og ved slet ikke hvordan jeg skal komme mig over det.... Er så nervøs nogen gange når hun er til fester, at det godt kan ske at jeg brækker mig..... :/ - Rosen drengen - http://cyberhus.dk/debat/teenageliv/v%C3%A6re-dreng

Kommentarer

hej med dig
jeg er ked af at du har været ude for at have haft en utro kæreste... min mor var min far utro og derfor er jeg også meget imod det. jeg tror det er vigtigt at du fortæller hende hvor vigtigt det er for dig at du kun er hendes... her forleden dag skrev min kæreste til mig og fortalte at han blev lidt jaloux når jeg holdte andre drenge i hånden og når jeg kyssede mine veninder på kinden og det er jeg meget glad for at han sagde så jeg kunne ændre det... så måske skal du bare fortælle hende hvad det er du frykter...
det her kan måske godt være lidt hårdt af høre men måske vælger du de forkerte tyber piger hvis du flere gange har oplevet utroskap... det tager lang tid før man finder den rette der vil det bedste for en.. det finder jeg vigtigt

+ ville gerne vide hvor gammel du er?

365

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program