Mangler farve!!

forumspørgsmål

Mangler farve!!

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 14 år 1 måned siden

Hej alle i dejlige mennesker på Cyberhus.. Jeg har et ret stort problem, jeg håber i kan hjælpe mig med:

For at gøre en lang historie kort, så er jeg ret bleg, og har meget svært ved at få farve på kroppen. Jeg bliver let solbrændt og det gør min far også..

Jeg er rødhåret og har fregner, og det er der nogle der siger, kan være grunden til min pigmentmangel... Men hvordan får jeg farve!?

Jeg går ikke i solarie, og gider ikke bruge selvbruner osv.

Håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg kan ikke vise mig i bikini, da det mest er arme og mave der er blegest  

Hilsen C

Kommentarer

Hej..

Kender godt problemet alt for godt. For jeg har også samme problem. Jeg er også rådhåret og har fregner. & jeg kan heller ikke tage sol.

Nogle gange hader jeg at jeg ikke kan tage sol.  Jeg fik at vide af en veninde at man bare skulle prøve og tage sol i et solarie altså man starter bare med 2 minuter de første gange. Til kroppen kan klare det. & til sidst kan man vist godt blive brun. Men har ikke selv prøvet det men du kan måske prøve det?

Ville bare lige fortælle dig at du ikke er den eneste, men jeg er bare begyndt at leve med det. For har ikke selv lyst til at bruge masser af penge på at gå i solarie! Så vil jeg heller bruge dem på tøj,sminke osv i sted. Men det er jo et valg man selv skal tage. Men du kunne prøve det der min veninde foreslog til mig for noget til siden.

Håber du kunne bruge svaret?.

Kærlig Hilsen fra Felicia.

401

Hej Felicia

Tak for svaret, men jeg har ikke lyst til at gå i solarie..

Og jeg prøver også at leve med det, men det er især irreterende om sommeren når man skal have mega meget solcreme på, og sørge for ikke at gå for meget i solen 

Men tænk positivt.. Der er mange mennesker der betaler dyre domme, kun for at få sådan en "unik" farve som vores hår har 

Hilsen C

419

Hehe.. Ja det er rigtig, men det er svært når du ikke vil gå i solarie. For så kan du nok ikke blive brun. Men det kan være du for lyst til det på et tidspunkt. Ellers må du nok leve med at du ikke kan blive særlig brun..

Kærlig hilsen Felicia.

364

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program