Kan hun lide mig?

forumspørgsmål

Kan hun lide mig?

forumspørgsmål af
Dreng
Oprettet 12 år 4 måneder siden

Hey denne pige som jeg har gået i klasse med siden børnehave klassen er jeg blevet forelsket i. hun siger tit jeg er sød, og jeg giver også hende mange komplimenter. Vi snakker rigtig godt og vi kan snakke om alt. lige fra sex stillinger til døde dyr! :) Hun ligger tit optil en chat som kan vare flere timer

 

1. hvad skal jeg gøre for at se om hun kan lide mig?

2. hvad skal jeg lave med hende

3. Flere hjæp :D

Kommentarer

Heysa

Du siger selv at hun ligger op til en chat som vare flere timer, og det er vist nok, det har hun aldrig gjort før eller? Hvis hun lige pludselig er begyndt på det, så er det nok fordi at hun finder dig interessant :) Hvis hun kontakter dig hele tiden, så kan hun nok lide dig :)

1. Hvis hun hele tiden giver dig komplimenter og du giver hende det, det er endnu en faktor som viser at hun godt kan lide dig - Altså.. hvis du ikke allerede skriver "Hejsa smukke/søde" eller du kunne også skrive attraktive en gang, og se hvordan hun reagere på den :) Hvis i ses hver dag, så se lige på hendes kropssprog, det siger rigtig meget, hvis hun ser på dig i smug osv :)

2. Du siger at i har gået i skole sammen siden børnehaveklassen, så.. det jo egentlig nem at arrangere noget :) Hvis hun reagere positiv på det du skriver, så kan du jo spørge om hun vil være med til at se en film en aften? :D

3. Lad alt komme som det går, men du skal ikke være doven :)

661

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program