Kan han lide mig?

forumspørgsmål

Kan han lide mig?

forumspørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Hej. Jeg er en pige på 13 snart 14 og kan virkeligt godt lide denne her dreng, jeg har snakket sammen med ham men, det har være meget lidt. Hver gang jeg snakker med ham eller kigger på ham rødmer jeg. Vi har haft øjen kontakt før mange gange, og hver gang jeg går i seng kan eg ikke rigtigt falde i søvn fordi jeg tænker på ham. Men jeg vil gerne vide hvordan man kan se eller vide at en dreng kan lide en, drenge hvordan er i når i kan lide en pige, vil bare gerne få svar så jeg kan se om han også kan lide mig?...

Kommentarer

Du kan virkelig godt lide ham hva? det da skønt! lige for tiden er jeg også selv forelsket, i en af mine bedste venner. Jeg ved hvordan det er, men jeg syntes det selv kan være svært at se. tror mange drenge er meget hemmelighedsfulde om hvem de egentlig kan lide. Når jeg har været forelsket i en jeg ikke sådan normalt ville snakke med, har jeg også selv været vildt genert. det hjalp mig at lave en liste over hvad jeg skulle nå indenfor et vis rum tid. f.eks. fra nu indtin sommerferien (hvis du stadig kan lide ham der selvfølgelig) Jeg skrev blandt andet at jeg ville tale mere med ham, forsøge at blive venner med ham. prøv at øve dig derhjemme på at rødme, hvis du får lært at styre hvornår du rødmer kan du nok også lære at lade være med at rødme. (jeg ved ikke om det vil hjælpe, for jeg rødmer ikke selv. Aldrig.. der er ikke noget blod i mit hoved(; haha)
Når du først har lært ham at kende, så vil du nemmere kunne mærke om han kan lide dig. Og undskyld jeg siger det, det er ikke for at tage håbet fra dig, men hvis han kigger på dig og i får øjenkontakt er det langt fra sikkert han kan lide dig. Det kan ligeså godt være ren høflighed.
Håber du finder mine råd brugbare. Hilsen mig, jeg hjælper gerne en anden gang<3

699

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program