Jeg har et problem med en pige.

forumspørgsmål

Jeg har et problem med en pige.

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 13 år 10 måneder siden

Hey jeg er en dreng på 16 år :)

Jeg har det her problem at jeg har været rimelig vild med en pige fra min klasse i rimelig langtid.

Da jeg så var til fest med hende sammen med resten af min klasse blev hun rimelig fuld og begyndte at kysse/snave med en af de andre fyre i min klasse hvor jeg bare kunne mærke jalousien og nærmest havde lyst til at tage en stol og smadre den direkte i hovedet på ham(det gjorde jeg self. ikke) Men jeg valgte så at tage fat i hende og spørge om jeg ikke lige kunne snakke med hende, også fortalte jeg hende at jeg har været rimelig vild med hende i rimelig langtid og vi begyndte at snakke om det, og hun sagde hun ikke havde de samme følelser for mig, og det var jeg helt indforstået med. Og vi kom ind på en hel masse emner hvor hun sagde hun ikke rigtig havde været forelsket i nogen personer før og det snav hun havde med en fra min klasse var der ikke lagt nogle følelser i.

men nu i dag når jeg tænker tilbage på det, kan jeg stadig mærke det måde jeg bare stadig er mega jaloux over det.

Burde jeg bare glemme hende? og hvis det er det, hvordan får man lige ens drømme pige ud af hovedet?

Jeg har os prøvet at skrive til hende efter som vi snakkede om at prøve at være sammen en dag og blive bedre venner, men da jeg skrev til hende fik jeg bare et svar "jeg ved ikke rigtig hvornår jeg har tid"

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre? :s

Kommentarer

Det lyder som en svær situation du er i lige nu. Det kan være svært at sige lige præcis hvad du skal gøre. Jeg tænker dog at du nok skal bruge lidt tid. Det kan måske være lidt svært for hende at vide at du er vild med hende, for går du så hele tiden når I er sammen og håber på noget. Jeg tror du skal give hende tid, lad vær med at hende SMS'er til hende i en periode. I skolen sys jeg bare du skal prøve at få jeres forhold til at virke så naturligt som muligt. Giv hende tid til at se at i stadig kan være venner uden at det betyder noget....

472

Ja den er nemlig rigtig svær, men jeg tænker såen lidt da jeg snakkede med hende havde hun haft problemer med sin familie i ca et halvt år :)

Og vi har aldrig rigtig snakket sammen på et rigtigt venne niveua mere såen som klasse kammerater, jeg har aldrig været sammen med hende efter skolen eller noget i den stil kun til skole fester og generalt henne i skolen?

Men jeg ved ikke om jeg skal begynde at skrive en del til hende, og måske opbygge vores vendskab, eller om jeg måske bare skal lade tiden gå an og se om min klasse begynder at lave noget mere og prøve at snakke med hende der?

 

478

:D

Jeg forstår godt du blev lidt jaloux, du kan jo li' hende, men tro hende når hun siger der ikke var nogle følelser i, ellers ville hun ikke sige det til dig (:

Jeg synes du skal starte med at smile lidt til hende og sådan "tilfældigt" at være i nærheden af hende nogle gange, så du kommer i kontakt med hende. snak lidt med hende, men hold det i skolen i starten. Det behøver ikke være flirtende, det kan skræmme hende væk!

hvis du efter nogle dage eller uger kan mærke hun bliver lidt glad eller virker lidt interesseret når du snakker med hende i skolen så kan du måske skrive til hende. sådan lidt "Efter vores snak tænkte jeg lige på, om du måske har fået det bedre" eller noget.. Vis hende du ikke kun vil hende for din egen skyld, men også for at være der for hende og hjælpe hende.

Jo mere du er der for hende og jo mindre du forlanger af hende, jo mere gør du hende glad og hjølper hende, og det kan godt (jeg lover intet) føre til mere, når hun mærker du er følsom og støtter hende.

 

Lover intet men det er en sandsynlighed (;

544

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program