Ham...

forumspørgsmål

Ham...

forumspørgsmål af
Mille
Oprettet 10 år 5 måneder siden

Hej.. :i

Jeg er en pige der er smask forelsket i en dreng fra min klasse. Problemet er at han allerede har en kæreste,. Og hun går også i min klasse.. Han er lidt af en sær snegl, for de har været sammen i lidt over 2 uger, men har endnu ikke kysset. Vi er rigtig gode venner, og vi har flirtet lidt med hinanden i et godt stykket tid.. Sagen er den at da vi sov sammen med en veninde, tog han mig på patterne op til flere gange.. -han har jo en kæreste!?! Han har også sendt nogle billeder af hans.. Du ved.. Og jeg undrer mig bare, fordi HAN HAR EN KÆRESTE!?! Jeg kan rigtig godt lige ham, og han har sagt op til flere gange at han også rigtig godt kan lide mig. Ham og "kæresten" har vel ikke rigtigt et ordentligt forhold, eller er det bare mig..? En eller anden hjælp mig, jeg er helt på bar bund..

Kommentarer

Hej anonym !

Jeg synes du skal spørge drengen om det kan blive til noget, eller også bede ham om at lade være, da jeg tror du vil blive såret, da det lyder som om han er lidt af en player ..

Håber du kunne bruge det ! :)

Anders, 13 år <3

449

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program