efterskole..

forumspørgsmål

efterskole..

forumspørgsmål af
privat
14 år
Oprettet 2 år 10 måneder siden

Hej 

jeg er en pige på 14 år som har et spørgsmål/ brug for hjælp eller nogen råd. jeg skal til at starte på en efterskole sammen med min kærste (vi skal på den samme) men problemmet er jeg skal på ridelinjen og han skal på badminton linjen og jeg er bange for at han finder en anden pige fordi jeg bruger meget tid i stalden på min hest jeg er nervøs for om han måske heller vil være sammen med andre som er på hans linje fordi jeg ikke har tiden selvom han har sagt han kun vil have mig er jeg bare ikke helt sikker.... jeg er ikke en der er særlig åben om mine meninger 

 

gerne hjælp mig :)

Kommentarer

Har selv lige været på efterskole med min kærste også på forskellige linjer og han for nye venner nok også piger men det betyder ikke at han ikke ville dig du kan jo også sagtens have pige og drenge venner bare prøv at være så åben du kan

45

Hej jeg er en pige på 11 år og vil rigtig gerne have en skildpadde jeg har sagt det til mine forleder i 4 år og vil rigtig gerne have en min mor og far har sagt at inden de begynder at overveje det så skal jeg få styr på mine lekcher og det gør jeg også.Men jeg har fødsels dag den 29 sep. Og er bare ikke helt sikker på om at de vil sige ja.kan i ikke PLS hjælpe mig med at få dem til at sige ja?

 

38

Jeg er 18 nu, men gik på efterskole engang.

Min kæreste gik på efterskole 200 km væk. Hvis han virkelig kan lide dig, finder han ingen bedre. Men han får nok pigevenner.

38

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program