drenge

forumspørgsmål

drenge

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 13 år 6 måneder siden

Hej jeg er en pige på 12 år som har et problem.

Alle fra min klasse har haft eller har en kærester, de snakker hele tiden om hvor hyggeligt det er osv. Jeg tænker ikke på drenge og syntes faktisk at de er meget barnlige (Alle drenge!), nogle siger jeg bare skal få mig en kæreste som er nogle år ældre og mere moden men jeg er jo kun 12 og så har man da ikke et seriøst forhold eller hvad?. Jeg har en gang fået af vide at det kunne ske jeg blev lebbe (staves) fordi jeg ikke kan lide drenge (men kan da heller ikke lide piger på den måde) men det har da ikke noget med det og gøre vel?, jeg vil gerne have svar på hvorfor det er jeg ikke tænker på drenge som alle de andre gør (jeg vil nogle gange slet ikke høre på dem og deres drenge)

Kommentarer

Hej med dig.

Jeg tænker lidt når du skriver sådan som du gør, at du egentlig er rigtig moden af din alder at være. Du syntes at drenge er barnlige - og det vil jeg give dig ret i. Mange mænd og drenge er tit barnlige hihi. Hvis du ikke ser kæreste potentiale i nogle af de drenge som du omgåes med i skolen, så er det jo bare sådan - du kan ikke tvinge dig selv til at blive forelsket, hvis du i længden ikke har lyst til det. Bare fordi at du ikke kan lide drenge på "den måde" betyder det ikke at du vil blive lesbisk - og jeg vil lige tilføje at der er intet i vejen med at være lesbisk, det er meget naturligt.

Jeg tror bare ikke du føler at der skal være en dreng i dit liv lige nu - og det er som sagt helt fint. Du er 12 år og du har et laaaangt og godt liv foran dig. Pyt med at de andre taler om deres kærester, for så længe du har det godt med dig selv, så er det jo faktisk det bedste der kan ske dig.

Jeg håber det er svar nok på dit spørgsmål.

God weekend, mange knus fra Amalie :-)

 

332

Ok, Tak

362

Jeg vil gerne sige, at da jeg var 12 år, tænkte jeg overhovedet ikke på drenge på andet end venskabeligt vis. Og at du ikke er tiltrukket af nogle drenge, betyder ikke at du bliver lesbisk. Homoseksuel (bøsse/lesbisk) er noget man er født, ikke noget man bliver. Man kan også være bisexuel, hvor man er tiltrukket af begge køn.

Tag din tid. et tidspunkt kommer det hvor du har lyst til en kæreste, og man skal ikke lade sig presses ud i noget. Lad dem snakke om deres drenge osv. men det betyder ikke at du skal gøre det samme. :)

342

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program