Biffen med pige.. Nogen gode film?

forumspørgsmål

Biffen med pige.. Nogen gode film?

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 15 år 1 måned siden

Jeg kan godt lide en pige og vil gerne have hende med i biffen. Kender i nogen gode film der går i biffen udover Twilight?

Hun er til: Drama, komedie og gyser. Jeg er til lidt af hvert:b Bare hun synes filmen er god så er jeg SQ tilfreds dx.

Tak på forhånd.

Kommentarer

Du har fat i en rigtig tøs :D

Friday 13'Th er en mega god film og hun kan blive skræmt så hun kryber lidt op af dig.

Ellers er den der Twillight et godt valg, men du kan jo spørge hvad hun har lyst til at se.

Men det med en gyser der kan ske at gøre hende bange så hun kryber lidt ind til / op af dig er en god idé som jeg selv har brugt. Men hvis du vælger at finde en slags drama film skal du huske at den skal være mega sørgelig, da hun måske skal trøstes under filmen eller efter, og der kan du være heldig at hun har brug for et kram eller mere, og så får i jo at se

Men jeg håber at du kunne bruge mit svar :D

 

 

- Andreas ( Dame Magneten)

720

Ja:) Tak for svaret Andreas.

 

Flere forslag?..

714

 

Der er en pige jeg kan lid.. og ved ikk hvordan jeg ville kunne invitere hende ud?

Jeg er selv 20år og hun er 18. så jeg ved ikk hvad jeg skal gøre hjælp mig lige??

 

 

knus ulrik

754

Hej Ulrik

Du kan starte med at spørge lidt ind til hendes interesser. Spørg fx om hvilke film hun kan lide, når I så snakker om film, kan du spørge om hun vil med i biografen. Jeg synes, at en biograftur er rigtig god til første date, fordi man oplever noget sammen og har det at snakke om bagefter.

Held og lykke

Gråspurv

655

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program