Lyst & Seksualitet

Sex og seksualitet kan fylde meget i ens tanker, når man er ung. Det kan bare være lidt svært at snakke med andre om. Her kan du spørge, fortælle og sige din mening om onani, fantasier, sex, lyst og seksualitet og meget mere.

Det er kun unge, der må skrive herinde, så hvis du har spørgsmål til de voksne rådgivere på Cyberhus skal du skrive det i Brevkassen.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i seksualitet af Maxi 13 år • 3 dage siden

Hej alle

34
1
Indlæg i seksualitet af Anonym 17 år • 3 dage siden

Hej alle. Jeg har et stort problem, min kæreste ville gerne prøve facesit og det gik jeg med til, men da jeg sad på hans ansigt kom jeg til at prutte.

32
2
Indlæg i seksualitet af Anonym 14 år • 1 måned siden

hej jeg er en dreng på 14 som vil høre om jeg onaner for maget.
jeg onaner 1 2 til 3 gange om dagen cirka det er lidt forskelligt.

136
1
Indlæg i seksualitet af Emily 13 år • 1 måned siden

Jeg går lidt og tænker på hvor tit det enlig er almindeligt at onanere som pige når man er i pupertet?

75
4
Indlæg i seksualitet af Fie 17 år • 1 måned siden

Hej
Jeg har et spørgsmål,
Jeg har haft sex før og min familie ved det ike, jeg har ikke lyst at sige det til min mor, er det ok hvis man holder det hemmeligt for ens mor

92
3
Indlæg i seksualitet af Bastian 13 år • 1 måned siden

Jeg onanere jo hvilket er meget normalt i teenages alderen og gør det ca. 2 gange om dagen men det er kun 1 gang om dagen er kommer noget ud sååå vil bare høre om det også er sådan ved jer

106
3
Indlæg i seksualitet af Casper 17 år • 1 måned siden

Hej

121
8
Indlæg i seksualitet af Amalie 20 år • 2 måneder siden

Hej med jer.
Jeg havde sex for første gang her lørdag nat, og jeg bløder stadig? Er det normalt?

172
1
Indlæg i seksualitet af Hyggetøsen 16 år • 2 måneder siden

Bj

Hej Tøser Hvordan har i det med bj. Har hørt mange synes det er en "stor" ting, altså ikke noget de bare lige gør. Men hvordan har i det med det?

106
4
Indlæg i seksualitet af Fati 14 år • 2 måneder siden

Jeg er en pige og er 14 år. Jeg er muslim og har en kæreste som jeg har haft sex med en del gange. Men er det forkert af mig fordi jeg er muslim.

78
1
Indlæg i seksualitet af Benedicte 13 år • 2 måneder siden

Hej
Er det normalt at have nogle drømme om sex og bare meget frække ting?

181
3
Indlæg i seksualitet af Cecilie 13 år • 2 måneder siden

Jeg er virklig kommet i pupertet og tænker vildt meget på lyst og sex og alt sådan noget. Ville supergerne snakke med nogen om det men hvem snakker i enlig om sex med? Forældre? Søskende?

186
3
Indlæg i seksualitet af Amalie 12 år • 2 måneder siden

Hej cyberhus,.

Jeg er en 12 årig.
jeg har nogen sprøgsmål omkring at miste sin mødom

202
6
Indlæg i seksualitet af Anonym 13 år • 3 måneder siden

Hej har en pis sød kæreste vi har været kærester lidt over 2 måneder men der er sku ikke sket så meget vil gerne ivertfald kramme hende kys kan vente jeg er ikke så modig da jeg først er begyndt at

142
2
Indlæg i seksualitet af Thomas 16 år • 3 måneder siden

Jeg elsker tanken om sex og have sex men jeg gad bare virgelig godt at have en bolleven som man kunne have noget sex med og også bare have et godt venskab med men jeg hved ikke hvordan jeg skal få

132
Indlæg i seksualitet af Malou 13 år • 3 måneder siden

Hej cyberhus

186
2
Indlæg i seksualitet af Anonym 13 år • 3 måneder siden

Hej er en dreng på 13 har en sød kæreste vi har været sammen i lidt over 2 måneder og vi har ikke krammet rigtigt eller kysset men vil virkelig gerne give hende et kram eller kys har i gode råd til

123
2
Indlæg i seksualitet af Kalle 15 år • 4 måneder siden

Hej drenge derude
Hvordan kan man som dreng onanere andet end at hive i skaftet?

167
1
Indlæg i seksualitet af MoNi 22 år • 4 måneder siden

Jeg har fornyeligt modtaget nogle MEGET frække billeder som nok ikke var til mig. Skal jeg sige at jeg jar fået dem, eller prøve at glemme det

191
1
Indlæg i seksualitet af Vicca 17 år • 4 måneder siden

Hej, jeg er en 17 årig pige og jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 6 måneder snart.

106
3

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program