Underlig opdagelse

forumspørgsmål

Underlig opdagelse

forumspørgsmål af
M
Oprettet 11 år 3 måneder siden

Hej jeg er en pige på 12 år som forleden kom tidligt hjem fra skole og min mor var ikke hjemme. da jeg var kommet hjem gik jeg ned i kælderen for at hente noget og der stod en fuldstændig nøgen mand bundet.
jeg gloede noget og blev også forskræket og løb op igen.
Lidt efter kom min mor hjem og så så jeg senre manden gå.
Skal jeg fortælle min mor at jeg så ham eller skal jeg bare holde mund for jeg har så kikket rundt og opdaget min mor er herskerinde for nogen mænd.

Kommentarer

hvorfor tog du ikke nogen bilder af ham.
Havde han stiv pik eller en slap en

469

Jeg vil foreslå at du enten snakker med din mor eller en anden voksen du stoler på om det, det er sgu ikke særligt smart af hende at gøre den slags i en tidsperiode hvor du muligvis er i huset (Nu havde du fået tidligt fri fra skole, men voksne bør kun gøre den slags når deres børn er ude hos en ven el. lign..)

Til Lilly:
Lad være med at spørge om sådan noget, at være en 12-årig pige der ser en nøgen mand bundet i husets kælder kan være traumatiserende, og du gør det bare værre ved at spørge ind til det.

532

Hans pik var slap og hang nedad, men jeg er selv lidt ærgelig over jeg ikke fotografrde ham så jeg kunne se bildet, men nu er det for sent og jeg blev forskrækket lige til at starte med men er nu ked af at jeg ikke kikkede mer og også at jeg ikke tog bilder.

570

Ville have sex med ham hvis jeg var dig!

529

AD! Hallo, det var en voksen, fremmed mand - hvordan kan du sige sådan noget.

537

Prøv at lad være med at tænke på det hilsen en tretten årig dreng

609

I er ikke rigtigt kloge! Hun er 12 år! Og I spørger ind til hans tissemand, og siger I ville ha' sex med ham? Hun er 12 år gammel for guds skyld!

544

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program