Ondt i underlivet?

forumspørgsmål

Ondt i underlivet?

forumspørgsmål af
Silje
17 år
Oprettet 3 år 7 måneder siden

Spørgsmål til pigerne: 

Når jeg har sex med min kæreste føler jeg har kommer meget langt op i mig. De føles næsten som om han kommer om i min livmoder (selvom det selvfølgelig ikke kan lade sig gøre). Men bagefter har jeg sådan en underlig fornemmelse i underlivet... Vil bare gerne høre om der er nogen der har oplevet det samme?

Kommentarer

Jeg tror altså mere det er sådan en psykisk følelse. Der kan ikke ske noget ved almindeligt samleje men følelsen af at ha været helt fyldt ud og ha haft en dreng højt oppe i sig kan godt være virkelig overvældende. Det ved jeg i alt fald fra mig selv. Syns ikke det gør ondt men det er alligevel en vild følelse at ha et andet menneske oppe i sig. Det er self vildt dejligt men jeg kan også god blive påvirket følelsesmæssigt af det bagefter når han er kommet og har trukket sig ud. Så jeg forstår dig godt.

61

Jeg tror ømhed er helt almindeligt. Men tror ikke det er farligt. Altså hvis min kæreste virkelig har stødt igennem og jeg har fået en ret hård tur kan jeg da sagtens være øm bagefter men det plejer nu og forta sig ret kort tid efter. Så tror ikke du skal være bekymret. Jeg er 16

55

Tror også det hænger sammen med fyrens udstyr. Jeg havde kortvarigt en kæreste med en virklig stor diller og han bankede også virklig igennem når han tog mig så jeg var ret så øm bagefter. Det var ikke altid så behageligt.

61

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program