Min veninde

forumspørgsmål

Min veninde

forumspørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 3 år 4 uger siden

Jeg er mega vild med min veninde... Ja, jeg er en pige. Hun er mega sød, og jeg ville godt fortælle hende hvad jeg føler, men hun har lige fået en kæreste... 

Min veninde er lesbisk, så det er ikke derfor, det er bare hendes nye kæreste... Som lidt "står i vejen"

Og hvis jeg fortæller hende mine følelser, vil jeg godt have vores forhold er privat, da mine forældre ikke ved jeg er lesbisk og jeg er ikke klar til at springe ud endnu. 

Er der andre LGBT+ folk der har nogle råd til, hvordan jeg fortæller det, og fortæller jeg vil holde det hemmeligt?

Kh

 

Kommentarer

Så længe hun har en kæreste kan du jo ikke bare gå ind og "snuppe" hende. Men det du kan gøre er at fortælle hende at du også godt kan lide piger. Samtidig kan du sige at du synes hun er sød og køn. Så har du ikke forsøgt at "stjæle" hende men lagt det hele åbent frem. Så kan hun selv vælge om hun vil beholde sin kæreste og bevare dig som veninde eller hun evt. finder dig mere attraktiv og vælger kæresten fra og dig til. Samtidig skal du gøre hende klart at det er en hemmelighed at du er til piger og at det IKKE må komme ud.

48

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program