Andres forventninger eller mit liv?

forumspørgsmål

Andres forventninger eller mit liv?

forumspørgsmål af
Celina
16 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

Hej alle sammen
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er en pige på 16, snart 17. Jeg har altid været ret nysgerrig på sex og min egen seksualitet. Det betyder at jeg har haft sex med en del allerede, selv om jeg først havde min første gang for et år siden.

Jeg har aldrig haft en kæreste, og det er jeg helt OK med. Jeg vil egentlig ikke have en kæreste lige nu. Det vil jeg nok gerne om nogle år, men lige nu vil jeg bare slet ikke binde mig. Jeg har sådan rimelig let ved at få kontakt til fyre. Altså jeg er ikke ukritisk, og jeg har ikke sex med hvem som helst. Men jeg indrømmer at jeg elsker drenge og elsker sex. Der er bare for meget jeg gerne vil prøve at være sammen med forskellige drenge før jeg binder mig til én.

Mit problem er at alle andre synes jeg skal have en kæreste. En af mine veninder har direkte sagt at jeg er billig???? Jeg er ikke billig!!!!!! Jeg kan ikke købes og jeg har ikke sex med alle. Men jeg kan lide at have sex. Og hvad så?? Hvorfor er det ikke i orden?? Jeg har ikke lyst til en kæreste, men jeg har heller ikke lyst til at være en hoe. Så hvad gør jeg. Være mig selv eller gøre som andre synes jeg skal. Har brug for at høre andres mening?

Kommentarer

Dit liv. ALTID DIT LIV. Fuck andres mening. Du må have sex med dem du vil.

502

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program