Verden omkring dig

Del din mening om politik, religion, kultur...ja, om samfundet omkring dig.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i mig&verden af Emma 12 år • 5 måneder siden

hej folkens
jeg føler mig ret utilpas rund om min ven som er 16 år og dreng . han bliver ved med at prøve at kramme mig bag fra og prøve at sætte mig hen på hans skød når at vi sidder.

148
3
Indlæg i mig&verden af Sophie 20 år • 6 måneder siden

Hej Alle
Jeg er startet i fitness for måske 3 uger siden.
og her den anden dag,
da jeg var i fitness var der 2 drenge på min alder som jeg har gået i klasse med før.

98
8
Indlæg i mig&verden af Katrine 13 år • 11 måneder siden

Hej mit navn er Katrine.
Vil gerne høre andres mening omkring dramaet imellem selena gomez og hailey bieber.
Jeg syntes personligt selv at selena er bedst.

127
1
Indlæg i mig&verden af Ukendt 12 år • 11 måneder siden

Er der nogen der ved om min fætters pap bror er i min familie hvis ja hvad er han så til mig

190
1
Indlæg i mig&verden af :) 16 år • 1 år siden

Hej alle sammen… her de sidste par år, har jeg været ret alene… mine venner over i skolen og rundt omkring i min by, har endten en dårlig personlighed eller har mobbet mig, og gider bare genneralt

686
3
Indlæg i mig&verden af Freja 12 år • 1 år siden

Ved ikke hvad størrelse jeg bruger

288
1
Indlæg i mig&verden af Anonym 15 år • 1 år siden

Hej med jer
Jeg er en 15 årig pige.

259
3
Indlæg i mig&verden af Tobias 17 år • 1 år siden

Jeg kunne godt tænke mig en kæreste men ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad.

289
1
Indlæg i mig&verden af Malthe 14 år • 2 år siden

Hej Cyberhus, i skal lige hjælpe mig med mit problem. Okay der er en dreng som jeg godt kan lide sådan virkelig meget jeg flyttede skole for hans skyld for 1 uge siden.

522
Indlæg i mig&verden af William 14 år • 2 år siden

Jeg går til brydning som jeg er rigtig glad for at gå til og jeg har gået til det i omkring 3 år.

369
2
Indlæg i mig&verden af Malthe 14 år • 2 år siden

Hej jeg er en dreng og er 14 år har et spørgsmål.

426
Indlæg i mig&verden af Gustav 12 år • 2 år siden

Jeg vil meget gerne gå til en kampsport men ved ikke hvilken det skal være. Har i nogen forslag. 

381
2
Indlæg i mig&verden af Nicklas 14 år • 2 år siden

Jeg har i et stykke tid gået og tænkt på om jeg skal skifte religion fra kristendommen til jødedommen. Hvad synes I jeg skal gøre. 

320
1
Indlæg i mig&verden af Søren 14 år • 2 år siden

Jeg havde idræt i går og så aftalte jeg og 4 andre drenge fra min klasse at vi ville prøve at onanere da vi stod ude under bruseren.

390
4
Indlæg i mig&verden af Anonym 14 år • 2 år siden

hej. jeg er en dreng på 14 år og jeg har fået en snap fra mine venner -som også er 14- med et billede af nogle øl så de drikker måske?

925
4
Indlæg i mig&verden af Marcus 11 år • 2 år siden

Hek jeg er en dreng. Jeg kan lide en mega sød pige i min klasse. men jeg ved ikke om hun kan lide mig. Hvad skal jeg gøre?❤️

508
3
Indlæg i mig&verden af Tobias 14 år • 2 år siden

Jeg har gået i et stykke tid og haft lyst til massage. Har nogen prøvet massage og hvem gav jer massagen. Jeg kunne godt tænke mig at få det af en professionel person.

452
2
Indlæg i mig&verden af Malthe 13 år • 2 år siden

Når jeg spiller fodbold i skolen så er jeg lidt bedre ind de andre men når jeg løber hurtigere ind dem så bliver en ad dem atid sur og siger at jeg ikke skal gå så meget op i det men han går også e

482
1
Indlæg i mig&verden af Anonym 11 år • 2 år siden

Hej jeg er en pige på 11 år. for ca. et år siden kom der en dreng ind i min klasse, han er MEGA irretende.  Han har gået mig på lige siden han startede. Fx. Her i forgårs (21 april.

424
2
Indlæg i mig&verden af Lukas 12 år • 2 år siden

Måske er dumt spørgsmål men er der nogen som går meget op i hvor stærke i er. Synes i at i er meget stærke eller ikke stærke. I må godt skrive ind ligegyldigt om i er dreng eller pige 

298
7

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program