Skade med vilje

forumspørgsmål

Skade med vilje

forumspørgsmål af
HendeDerPigen
12 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Halløj..

I min familie er vi tre børn, og jeg er self den mellemste, så opmærksom får jeg ikke særlig meget af. Kunne godt tænke mig at komme på hospitalet, på en eller anden måde, ved bare ikke hvordan..

Nogle der kan hjælpe?

Kommentarer

Kære Pige. Jeg er ked af at høre, at du har det så dårligt, at du har fået sådan nogle tanker. Det er rigtig hårdt at føle sig overset og føle, at der ikke bliver lagt mærke til de ting du gør. Det er utrolig vigtigt for alle mennesker at føle sig værdsatte og det har du selvfølgelig også fortjent at føle.

At prøve at blive indlagt er en rigtig dårlig idé, selvom jeg godt kan forstå, hvorfor du har fået tanken. For så vil din familie lige pludselig bekymre sig om dig, ikke? Så vil du få den opmærksomhed du brænder efter. Men det er ikke den rigtige måde at løse problemet på. Det er jo ikke i orden, hvis den eneste måde du kan få opmærksomhed på er ved at være syg eller være kommet til skade. Jeg synes i stedet du skal tage en snak med din mor eller far om hvordan du går og har det. Jeg håber at det vil få dem til at vågne op og se, at de måske har overset dig lidt for meget. De fleste forældre ville blive ret kede af det og chokerede, hvis de vidste at deres datter overvejer at få sig selv indlagt bare for at få deres opmærksomhed og omsorg.

Please lov mig, at du ikke gør noget der kan skade dig selv. Pas godt på dig selv - og skriv endelig igen, hvis der på nogen måde er noget jeg kan gøre for at hjælpe dig.

Ked af at jeg ikke gav dig svar på selve dit spørgsmål, men jeg kan simpelthen ikke andet end at prøve at overtale dig til at komme på andre tanker :-)

169

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program