Livsstil

I vores Livsstil-forum (tidligere KRAM) kan du spørge om eller give råd omkring Kost, Rygning, Alkohol, Motion og andre lignende sundhedsemner. Forumemner om spiseforstyrrelser skal oprettes i debatten 'Når det gør ondt inderst inde'.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i livsstil af m 13 år • 3 år siden

hej 

504
1
Indlæg i livsstil af Sofia 18 år • 3 år siden

Hej min kæreste laver kun sex med mig fem minutter om dagen jeg vil spørge hvordan jeg får ham til at have sex med mig mindst en halv time

444
2
Indlæg i livsstil af Mai 11 år • 3 år siden

Hej 

min storebror driller mig hverdag så jeg kommer op i det røde feldt er der nogen der har en storebror driller en pls hjælp mig hvad skal jeg gøre?😥😢 og er det normalt 

320
3
Indlæg i livsstil af Anonym 11 år • 3 år siden

Hej alle

310
5
Indlæg i livsstil af Jasmin 11 år • 3 år siden

Hej, jeg er en muslimsk pige på 11 år som er begyndt at røre mig selv fordi en veninde fortalte om det. I ved hvad jeg mener. Vil gerne høre fra andre muslimske piger som gør det.

576
4
Indlæg i livsstil af Rasmus 16 år • 3 år siden

Hejsa 

 

348
Indlæg i livsstil af Freja 15 år • 3 år siden

Jeg er for ikke så lang tid siden begyndt at løbe, og jeg synes faktisk, at det er rigtig sjovt.

342
4
Indlæg i livsstil af Mai 11 år • 3 år siden

Hej alle jeg går til karate og skal snart have lilla bælte hvilket betyder jeg snart skal kæmbe mod en anden person og det gør mig lidt nervøs har du nogle tips til hvordan jeg ikke bliver nervøs 

442
8
Indlæg i livsstil af Benjamin 12 år • 3 år siden

Jeg kan rigtig godt tænke mig at gå til svømning. Er der nogen som går til svømning og er det en sport som er god at gå til. Jeg vil gerne starte når corona er væk. 

472
2
Indlæg i livsstil af Freja 17 år • 3 år siden

Hej.

jeg er en pige som er 1,73 cm høj og vejer 53 kg

374
3
Indlæg i livsstil af Emelie 13 år • 3 år siden

Hej 

Jeg har autisme og er lige kommet i puberteten det er rigtig hårdt. Min mor har sagt at det er 10 gange hårde at komme igennem puberteten når man har autisme.

312
2
Indlæg i livsstil af Jonas 17 år • 3 år siden

Vil løbe langt væk fra alle og alt men hvor kan man være i længste tid ude at blive fundet bor på landet please

409
4
Indlæg i livsstil af signe 13 år • 3 år siden

så min bedste ven hedder Cecilie og vi har været bedste venner i næsten 12 år hun er en af de populære piger i klassen hvor jeg er bedere til små grupper så hun ha je en masse venner som misunder m

349
2
Indlæg i livsstil af Mads 14 år • 3 år siden

Det er blot et spørgsmål om Hvad i synes om USA.  Nu har der lige været valg og de har fået en ny præsident. Tror i at det bliver godt eller skidt og hvad synes I om USA generelt.

394
Indlæg i livsstil af Kasper 12 år • 3 år siden

Jeg har en kæreste og hun er så sød. vi er begge lidt gsendt over for hinanden hvad syns vi skal gøre.

Mvh Kasper

332
Indlæg i livsstil af Anonym 18 år • 3 år siden

Hejsa jeg skal start på Fitness her på¨torsdag det er først gang  jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang   skal til gøre det sammen med en ven men har ikke træning før i fitness  har i nogle god

366
3
Indlæg i livsstil af Tille 17 år • 3 år siden

Hej, jeg ønsker virkelig at flytte hjemmefra. Jeg fungere ikke med at bo hjemme mere. Jeg føler konstant jeg gør noget galt. Jeg har tænkt på at flytte hjemmefra ret længe nu omkring 6 mdr.

522
1
Indlæg i livsstil af Bo 19 år • 4 år siden

Hej

743
3
Indlæg i livsstil af Anonym 15 år • 4 år siden

Hejsa jeg er en dreng som har sagt ja til at hjælpe mine bedste ven høre mig af om jeg ville hjælpe ham så sagt jeg ja der ville jeg gerne men der problemer han ville rigtig gerne tabe sig men han

716

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program