Drikker for meget??????

forumspørgsmål

Drikker for meget??????

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 10 år 12 måneder siden

Hvornår drikker man for meget? jeg er meget i tvivl. Drikker ikke sådan på almindelige dage men til fest kan jeg sagtens drikke ca 10 eller 12 cider. Er det for meget? Har snakket med mine venner om det og det er lidt forskelligt hvad de mener. Jeg er for resten 16 og fester nok 1 eller to gange om ugen.

Kommentarer

Jeg synes 10-12 cider er meget passende. Jeg kender nogle som er stolte over at de kan drikke en hel flaske vodka eller drikke en hel kasse øl. Jeg synes det er alkoholiker-agtig og ikke noget at være stolt af. Jeg drikker selv kun 4 øl på en aften, men det er vidst også MEGET lidt. Jeg er 20 år.

506

Jeg synes også 10-12 lyder meget rimeligt. Men er det ikke lidt meget at feste 1-2 gange hver uge? Eller er det bare mig?
Er 15 år.

581

Jeg synes 10-12 stykker er for meget. Jeg ved godt at det ikke er unormalt ja det er vel næsten mere unormalt ikke at drikke så meget men jeg synes altså det er for meget.

Hvis man vil drikke 10 eller 15 eller mere er det for mig fint nok. men hvorfor skal man næsten føle sig mærkelig og unormal hvis man ikke har lyst til at drikke så meget. hvis jeg drikker mere end 6-7stykker bliver jeg ikke dårlig men jeg har svært ved at styre hvad jeg gør sådan helt. og så har jeg svært ved at huske hvad der skete dagen før og det er vildt ubehageligt.

jeg synes også det er alt for meget hvis det er 1-2 gange hver uge. jeg fester måske et par gange om måneden og det synes jeg er meget fint. ikke fordi jeg så bare sidder hjemme de andre dage, men der hygger jeg bare med veninder og sådan uden at feste. jeg er 15

596

10 er fint nok. 12 er for meget

638

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program