Når det gør ondt inderst inde

Når det gør ondt inderst inde, er det vigtigt at snakke med en voksen, men nogen gange kan det også hjælpe at dele sine erfaringer og tanker med andre.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i inderstinde af Kattenhat 11 år • 2 år siden

Hej. Jeg er pige på 11. sjovt nok har fødselsdag om 12 dage, men glæder mig ikke. Fordi jeg kan ikke se noget positivt i det. Jeg er et år yngre end alle andre i min klasse ( går i 6.

524
4
Indlæg i inderstinde af tfkfgkfjy 14 år • 2 år siden

Jae

Så jeg ved ikke om det er så meget et spg men jeg har bare brug for at komme ud med det i guess. Når men det har cirka stået på i 4-5 måneder og det er kun blivet værre.

378
Indlæg i inderstinde af Nanna 14 år • 2 år siden

Hej. 

457
1
Indlæg i inderstinde af Rasmus 13 år • 2 år siden

Min lillebror bliver mobbet eller blev mobbet på han gamle skole men nu har efter sommer ferien har han skiftet skole. Der er mange for hans gamle klasse som stadig snakker ondt om ham.

352
2
Indlæg i inderstinde af A 11 år • 2 år siden

Hej 

361
2
Indlæg i inderstinde af Tulle 19 år • 2 år siden

Jeg lider af OCD, angst og skizofreni.. og jeg er selvskadende dsv.. og jeg har enlig bare brug for at komme ud med det men måske også høre hvad andre har gjort for at stoppe...

706
1
Indlæg i inderstinde af Victoria 12 år • 2 år siden

hej min ven er blevet bandet fra tik tok og siger at vi har gjort ting vi ikke måtte selvom vi ikke har gjort noget Please hjælp os☹️

480
1
Indlæg i inderstinde af Anonym 15 år • 2 år siden

Da jeg var omkring 8 år, blev jeg voldtaget af et familiemedlem som jeg ser omkring 1 gang om året.

398
1
Indlæg i inderstinde af A 11 år • 2 år siden

her den anden dag kom der ud på aula at to fra min skole havde mistet deres far en fra 8. Og fra 3. . Han var begået selvmord.

459
1
Indlæg i inderstinde af A 11 år • 2 år siden

Her for ca. 2 uger og 6 dage siden skev jeg et spørgsmål, om en dreng som går mig virkelig meget på.

350
1
Indlæg i inderstinde af Ukendt 14 år • 3 år siden

Hej jeg har været i mange problemer med en kæmpe vennegruppe jeg er i men nu har jeg meget få venner tilbage. de alle sammen mødes hele tiden og jeg kan ik komme fordi jeg har det forfærdeligt.

408
1
Indlæg i inderstinde af Anonym 13 år • 3 år siden

Hey 

Jeg er 13 år og har en kæreste, men han bor meget langt væk. Jeg bor på bornholm og han i jylland :/ 

262
1
Indlæg i inderstinde af Mille 14 år • 3 år siden

Hey, jeg har et "stort" spørgesmål, eller en lang historie.

Det skal bare lige siges at jeg er 14 år og at han er 16.

514
2
Indlæg i inderstinde af signe 14 år • 3 år siden

hej cyperhus jeg lider ag angst og depression og ved ikke hvad jeg skal gøre med mig selv jeg har problemer med at stå op om morgene og gå i seng om aftenen jeg kan ikke engang gøre de ting jeg els

406
1
Indlæg i inderstinde af Anonym 12 år • 3 år siden

Hej jeg hedder anonym og er en dreng på 12 snart 13 og har været forelsket i en pige som gik i min paranel klasse men så kom hun ind i min klasse og lige der fra havde jeg føler for hende men jeg b

405
Indlæg i inderstinde af M 14 år • 3 år siden

Hej

405
2
Indlæg i inderstinde af Lisa 15 år • 3 år siden

Baggrund: Mine forældre er skilt, og derfor er min lillebror og jeg skilsmissebørn. Normalt har det egentligt været fint, og vi er skiftevis hos mor og far.

383
2
Indlæg i inderstinde af Mai 11 år • 3 år siden

Hej cyberhus jeg har prøvet at blive mobbet hele.

380
1
Indlæg i inderstinde af Mia 11 år • 3 år siden

Hej cyberhus jeg har roblox og har haft det i lang tid nu. Men broblemet er at jeg har en nk ( net kæreste ) ps han er virkelig sød.

461
1
Indlæg i inderstinde af Sarah 20 år • 3 år siden

Hej. 

397
2

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program