Pubertet og bryster

forumspørgsmål

Pubertet og bryster

forumspørgsmål af
Den bekymringsrige pige
15 år
Oprettet 2 år 4 måneder siden

Hej jeg er virkelig bekymret for om mine bryster stadig vokser og om hvor store de bliver jeg kan kun lige passe 70A og jeg vil gerne op i en 70B eller C men jeg er nervøs bekymret og bange for at det ikke sker det lyder skørt jeg ved det men min frygt er også om jeg hvis jeg begynder at spise mere for at få større bryster at jeg så bliver tyk har nemlig anoreksi, jeg har fået min første mens for snart et år siden og efter ens første mens så har jeg hørt at ens bryster ikke vokser så meget mere bagefter.

Plzzzz hjælp mig

Og tak for hjælpen på forhånd

Venlig hilsen den bekymringsrige pige

Kommentarer

Du kan være helt rolig. Som pige er ens bryster i udvikling helt indtil man er omkring 20 år, så du har stadig masser af tid til at udvikle. For mange pigers vedkommende begynder det pludseligt at gå stærkt, hvor ens bryster bare vokser og vokser.

I forhold til din anoreksi, så vil jeg sige, at det er vigtig at spise, men gå op i din kost og hvilken påvirkning det har på din energi, og at du får spist de rigtige ting i de rigtige mængder. Men lad vær med at spise, for at få større bryster - det virker ikke.

Håber det var svar nok på dit spørgsmål :)

67

Jeg har personligt intet imod små bryster, de er lige så frække som alle andre bryster

52

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program