Hvis de bare forstod

forumspørgsmål

Hvis de bare forstod

forumspørgsmål af
Anna
Oprettet 15 år 5 måneder siden

ja, altså ved du hvad det er blive mobbet?
såret gang på gang på den nye skole af nogen man troede var ens venner?
at man aldrig kan være sikker på om man snakker med mere en to i morgen?
det at være helt vild med en fyr, men han vist nok er vild med ens bedste veninde som pjatter med ham, men elsker sin dobbel x?
det gør jeg i hvertfald, hvis du kender noget af det så skriv..
den 13 årige pige fuld af smerte..
-lillefjer..
 

Kommentarer

anna, lillefjer - kender det kun alt for godt. jeg blev self mobbet i flere år på min skole. faktisk fra jeg gik i 0 og til 7 klasse. var bare forkert hele tiden og passede ikke sammen med de andre. det er hårdt mens det står på, men prøv at finde bare en god ven som du har det rart med. det behøver ikke at være en fra din klasse men måske en fra en anden klasse eller en du går til noget sport sammen med ?

jeg har det godt i dag og har en god håndfuld venner som jeg har det godt sammen med og som repektere mig for den jeg er. så der er håb forude....

held og lykke med at finde en ven :-)

 

547

Jeg har selv prøvet det men mit er nok en anderledes form for mobning jeg spildte 3 år af mit liv sammen med en dreng som jeg i starten troede var min ven men en dag da jeg ikke gad og være sammen med ham truede han med at smadre mig hvis jeg ikke gik med ham hjem og det stod på sådan i langtid til sidst var det bare en refleks at være sammen med ham efter skole osv. jeg pjækkede for at undgå ham for han kostede altid rundt med mig jeg var som en hund hvis han ville have et glas vand hentede jeg det hvis jeg skulle være sur så var jeg det hvis han ville have mig til at græde så nedgjorde han mig indtil jeg ikke kunne komme dybere.. sådan stod det på 3 lange år hvor jeg løg over for personer som kunne ha været mine rigtige venner men jeg sagde det aldrig.. til ingen... han fik min selvtilid så langt ned at jeg ikke engang turde at tage ud til min fætter i weekenden mig og min fætter er som brødre er det stadig og en dag flyttede jeg og en ny verden åbnede sig for mig jeg var stadig på samme skole men efter jeg flyttede ..vi boede ved siden af hinanden.. ordnede det sig jeg stoppede med at tale til ham og efter en måneds til med nye ting som var totalt nyt for mig kom jeg videre ..

Dengang var han stærkere og støre end mig og kunne let afpresse mig dette skete for mig fra 2. klasse til 5. klasse ny går jeg i 7.klasse og har det godt nogenlunde har stadig mange problemer som er dybere end de lyder tjek eventuelt min Debat (Burde jeg gøre det..)

Mvh. Anonymius 14 år.

507

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program