hader mig selv!!!!

forumspørgsmål

hader mig selv!!!!

forumspørgsmål af
pigen :'(
Oprettet 12 år 2 måneder siden

 Héy.... 

jeg hader mig selv så meget!!!

mine to drenge (min bedste ven og hans bedste "drenge" ven )

er pisse sur på mig!!! 

fordi jeg siger noget lort så tid!

jeg skriver godt med min bedste bedste's ven 

og vi kunne godt lide hinaden men da vi aldrig ses

ville jeg da ikke kommer sammen! 

og de skriver at jeg ikke er den

sammen som jeg var (har mit lort så er meget sur)

ja jeg er måske lidt sur men jeg kan jo ikke gøre for det :'( 

hvis jeg kunne var jeg død!

jeg kan ikke mere...

har ALT for meget at tænkte på 

min skole jeg har kun 1½år tilbage 

og det er kun et år siden 

jeg tog mig sammen!!

og jeg ved at jeg skal på efterskole 

men så ved jeg ikke hvad jeg skal når jeg ikke er på efterskole mere (jeg er ordblind). 

så er der det med min far han har forsøgt at tag selvmord :O 

og fik det af vide på min konfirmation!:'(...

og det var kun mig der fik det af vide og så der gik et ½år sagde det til min søstre på 19 nu (hun var 18år dengang)

og så er der også med at jeg gik i seng med en fyr

på min skole som udnyttede mig...

og jeg har et ar på  15 L og ½ B fra en saks af...

og er blev mobbet siden jeg var 4år til 15år og bliver det lidt i nu 

jeg har ikke nogen at snakke det med... kan ikke snakke med mor og far 

og min skole siger at de vil gi mig en psykologen men har ikke fået en inu

og det er 2 år sidenjeg snakkede med dem og at få en..

jeg har ikke så mange venner... 1 som jeg er sammen med men ikke så tid... 

jeg snakker lidt med hende men hun ved ikke alt som jeg siger her

jeg er så sur på mig selv 

hvorfor er jeg ikke en anden!???

hvorfor kommer der ikke en dreng som kan lide mig 

som den jeg er ??? 

 

HVORFOR???:'(

 ( jeg er så dum )

kan ikke mere 

er træt af det hele!

Kommentarer

Du er ikke dum, du har bare hjælp fra nogen som forstår dig og det med at du ikke har fået en psykolog i nu det er for dårligt af dem og jeg har det næsten ligesom dig og jeg kan ikke snakke med min far om det da det er ham der er problemet fordi næsten lige meget hvad jeg gør og hvor godt jeg gør ting synes min far er det er for dårligt og han skældte mig ud over at jeg blev for skærtet og han har truet min mor med tæv fordi hun ikke ville lade min lille søster med til noget famille noget (mine forældre er skilt) og han har råbt så højt igennem sin mobil at min lille søster og lille bror kunne høre det igennem en væg og det var da min mor blev ved med at ringe til min far da han var sur på mig fordi jeg havde fået sagt sau til min pap mor og han råbte meta højt og jeg blev ved med at sige at han ikke forstod det efter jeg havde forklaret ham det 5 gange og måtte fortælle ham det 20 gange for han fattet det og jeg har det svært i forvejen da jeg har været udsæt for meget mobning på 6 skoler og på den skole jeg går på nu blev jeg mobbet over at være venner med en pige som normalt Aldring gik sammen med drenge og det var nok 30-40 stykker der var dag i lang tid ind til vores klasse lære fandt ud af det og han begyndte at gøre noget ved det og jeg var sikker på at han ville holde det jeg havde Aftalt om ikke at sige det til min far men det holdt han ikke og lidt efter Alle var stoppet med at mobbe mig og henden ville hun ikke være min ven mere og så havde hun sagt til nogen fra min klasse at jeg havde prøvet at voldtage henden og hun sagde det også til sin mor som ringede til min far og sagde vi havde haft sex og det havde vi ikke. Jeg havde fået lov og tag lidt på henden og jeg havde flere gange spurgt om hun var sikker og hun sagde ja alle gange og da gik lidt tid før folk ikke talte mere om det og nu efter ca et år er min far begyndt på det jeg beskrev først og jeg kan IKKE klare mere snart og det der holder mig i live er at jeg er forelsket i en og at jeg har nogen venner der støtter mig men der er bare det problem at jeg ikke tør at åbne mig fuldt ud før dem og jeg ved ikke hvorfor og jeg ved at de vil forstår mig hvis jeg åbner mig fuldt ud og jeg har så mange ting i mit hoved at jeg glemmer meget hurtigt mange ting og tro jeg har stress og ocd tvangs tanker og tics bevægelser du ikke slev styrer og angst og en svær depresson og jeg ved godt det er en lang omgang men jeg har brug for at komme ud med det og jeg ved at jeg vil hjælpe dig hvis du har brug for og jeg ved godt at jeg har skrevet meget om mig slev og jeg tro også at du har mange i dit hoved som du har brug for at slippe som at prøve at skrive dem ligesom jeg har gjordt her og hvis der er stave fejl er det fordi jeg har ligget og skrevet det kl 10 om aften på en iPod

465

 Tak :)

448

jeg kan lide dig præsic som du er men kan ikke tag når du behandler mig sådan
det er virkelig skuffende at du er sådan over for mig når du siger
at du kan lide mig
hilsen m

455

 undskuld!

482

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program