Dét gør mig glad

Skriv om det der gør dig glad eller om det du glæder dig til. Du kan også fortælle om det der har gjort din dag helt fantastisk.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i glad af Bine 17 år • 1 år siden

Er jeg den eneste der elsker at provokere min familie med min livsstil?

224
Indlæg i glad af Villads 15 år • 1 år siden

jeg kunne godt tænke mig at sove nøgen men jeg har ikke lyst til at sige det til mine forældre så hvad gør jeg (jeg vil også gerne på et tids punkt kunne gå uden underbukser for altid men jeg er ba

288
1
Indlæg i glad af Frederik 15 år • 2 år siden

Hej alle sammen jeg har et stort problem og jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg er for nyligt flyttet skole eller for 3 måneder siden cirka.

368
3
Indlæg i glad af Julian 15 år • 2 år siden

Hej alle sammen jeg har lige et problem som jeg håber i vil svare på. I min klasse går der en dreng som er min bedste ven. Men der er rigidt mange gange han ikke kommer i skole.

275
1
Indlæg i glad af Marcus 12 år • 2 år siden

Jeg kan godt lide en fra min klassen. Jeg ved bar ikke om hun kan lide mig. Jeg ved Heller ikke om jeg bar skal sige til hende jeg kan lide hende. HVAD SKAL JEG GØRE!??

421
Indlæg i glad af ?????? 14 år • 2 år siden

Hej alle sammen jeg har et virkeligt stort problem kan i hjælpe mig.

386
Indlæg i glad af Pige der noob men elsker at game 11 år • 2 år siden

I må unskylde det nok ikke helt er et spørgsmålmål. MEN jeg skal have minecraft i weekenden og jeg glæder mig SÅ MEGA MEGET.

779
1
Indlæg i glad af Anonym 23 år • 2 år siden

Hej jeg 23 år 

Min kæreste er 26 og har en søn på.8 år 

Skolen har meddelt os at de mærker en meget mere glad dreng 

Han have os fortalt skolen om.overgreb fra sin bio far 

753
3
Indlæg i glad af Anonym 17 år • 3 år siden

Hey

728
Indlæg i glad af Marcus 11 år • 3 år siden

Jeg elsker en pige fra min klasse men jeg ved ikke om hun elsker mig har i noge råd?

1155
1
Indlæg i glad af Anonym 14 år • 3 år siden

Jeg har aldrig fortalt det her til nogen. Ikke engang mine tætteste, fordi jeg syntes det er for dårligt af mig selv. Der er denne her dreng jeg havde noget med 1/2 år.

1065
Indlæg i glad af Aya 15 år • 3 år siden

Hvis du en dag vågnede op med gaven at kunne ALT i hele verden, hvad ville du så gøre? Og hvorfor netop det?

1185
8
Indlæg i glad af Ldlfkdkfkfjjdjdjd 14 år • 3 år siden

Jeg er en pige der næsten lige er fyldt 14, jeg har i  noget tid drukket meget alkohol, røget og taget snus og nu er jeg begyndt på stoffer.

1628
3
Indlæg i glad af Privat 13 år • 3 år siden

Jeg er lige blevet forelsket i en fra min klasse. Jeg er lidt i tvivl om hun også godt kan lide mig, hvad skal jeg gøre?

1354
3
Indlæg i glad af Sascha 14 år • 4 år siden

Hej. Jeg er en pige på 14 år.

1506
2
Indlæg i glad af Anonym 14 år • 4 år siden

Er jeg den eneste der godt kan lide g streng

 

1598
2
Indlæg i glad af Mig? 14 år • 4 år siden

Jeg er en dreng på 14 og kan godt lide at give mig selv en finger i mit anus når jeg ligger og ordinere. 

Er der ander der gør der samme.

1717
4
Indlæg i glad af anonym 12 år • 4 år siden

Jeg er begyndt at have det rigtig dårligt på det sidste, faktisk så dårligt at jeg er begyndt at få selvmordstanker og skære i mig selv. Hvad gør jeg for at få det bedre igen?

1700
3
Indlæg i glad af Jakob 12 år • 4 år siden

driker jag for meget?det hved jag ike jag driker kun det min mor giver mig

1533
1
Indlæg i glad af Milla 13 år • 4 år siden

Hejsa

Min mor og far er skilt og min far bor ca. en halv time væk ved en strand. og min mor bor ved siden af en mark og en motorvej!

1875
1

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program