jeg kan lide

forumspørgsmål

jeg kan lide

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 10 år 2 måneder siden

at spille skyde spil med masser af blod

Kommentarer

(fx. call of duty ghosts,saints row 4)

422

Er du en dreng eller pige , hvor gammel er du . jeg er en pige på 14 der elsket spil med masser af blod og vold.

474

som emnet siger prøv battlefield 4 ;) det synes jeg er meget godt og det slår Call Of Duty Ghosts stort (har selv Call Of Duty Ghosts).

442

Prøv CounterStrike:Source , DEAD ISLAND , CallofJuarez:Gunslinger mega fede spil alle spil er på Steam.

438

Hej i gutter der skriver! Hvis i godt kan lide skydespil med masser af blod, skulle i prøve "Team Fortress 2". I kender det måske allerede? :) Det er ihvertfald sprængfyldt med skyderier, eksplosioner og blod. Hvis du spiller det med en ven, måske også kilden til heftige diskussioner om "Hvem der ramte først"... Anyways, så vil jeg da også lige skynde mig at sige, at det er GRATIS at hente ned fra spilportalen "Steam", du skal bare oprette en bruger! :) Jeg synes selv det er et dejligt spil, selvom jeg dog spiller allermest "Saints Row: The Third" (43 timer har jeg spillet ialt i denne uge... Ups xD)

-Benjamin8960

441

43 timer på en UGE?!?!???!?!?!?!

Undskyld mig men hvad bruger du ellers din tid på???? :) haha jeg har da godt nok ikke tid til at spille 43 timer om ugen! :)

Undrer mig bare ;)

425

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program