Ferie til USA

forumspørgsmål

Ferie til USA

forumspørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 9 år 1 måned siden

Hej! Jeg er en pige på 11 som skal til USA, denne sommerferie, hvilket jeg selvfølgelig glæder mig monster mig til. Grunden til jeg glæder mig lidt ekstra meget er måske lidt sørgelig, men jeg fortæller det alligevel. Det er fordi min mor i slutningen af sidste år fik erklæret brystkræft. IGEN. Vi skulle have været til USA en måned senere, men det blev aflyst. Men heldigvis lakker sygdommen mod en ende, så i år kan vi komme på ferie og det er jeg selvfølgelig glad for. :)

Kommentarer

Det lyder hyggeligt. Hvor er det godt at i skal ud og rejse og at din mor snart er rask :)

891

Det er altid rart at høre at en man elsker og kan lide overlever sygdomme. Især kraft :).

973

Jeg håber sådan du havde en god ferie og din mor er blevet rask?

879

Min bedstefar har været syg i lang tid, og i år til hans fødselsdag ville jeg give ham noget særligt, der helt sikkert vil efterlade ham behagelige følelser og gøre ham glad. Jeg ved, at han elsker golf meget, så jeg besluttede at finde en god golfklub, og også tage et par lektioner med en træner, hvis det var muligt. Jeg tror, ​​han bliver meget glad for denne gave.

20

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program