Deler lige denne med jer

forumspørgsmål

Deler lige denne med jer

forumspørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 2 uger siden

vi høre tit om det synd for anbragte børn.   Her kommer en dreng hjem til os aldrig set os før men han kigger lidt an fra bilen af og da der går 4-5 minutter ser han en fodbold skyder den hen til os hans sagsbehandler siger skal vi gå op til dem han nikker nej hun går op  til døren og siger vil du ikke med men nikker nej de snakker og stadig holder øje med ham min far tager bolden og kaster stille over til ham han kaster den tilbage så tager min far og kaster bolden pÅ mig og jeg siger av kaster den pÅ ham han kaster på mig igen kaster tilbage hvor han kaster den til drengen.  Han tager modet og siger er du bange for bolde jeg holder mig for hovdet så han ikke rammer hårdt men han snyder og rammer min far min far siger Nårr nu kommer kilde monstre jeg siger løb han tager mig i hånden og så skriger Han af grin.  Mange børn har brug for blive anbragt  han har være her en uge s tid han fortæller ikke om ting men når det aften så kommer tankerne og han siger det højt og jo mange børn oplever ting vi ikke vil forstå  Ham her skal tit på armen Ligemegt om det i en butik han skal mærke tryghed. Han vil gerne nusses om han vil gerne man synger alle de ting han blive svigte med søger han og det viser hvor megt man kan hjælpe et barn    Fra tro det er hans skyld til vide det mor og far gjort det ikke min skyld det må voksen ikke.   Så syntes det. Synd vi ser ned. Og jo der os kommuner der ikke traffer rigtig valg men stadig er der 100000 Af børn der lider.   Tak til BørneTelefonen for findes have i ikke været der fik jeg nok ikke den her søde nye lilleBror.   Håber det okay jeg deler den her med jer på cyberhus  

2499

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program