Blandede bolsjer

I denne debat kan du stille alle de spørgsmål som du ikke rigtigt synes passer ind i de andre.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i blandet af Anonym 15 år • 9 måneder siden

hej cyberhus.

108
2
Indlæg i blandet af kæresten 18 år • 10 måneder siden

Hej derude! Jeg har fået mig en utrolig dejlig kæreste for 3 måneder siden, som jeg elsker højt.

279
2
Indlæg i blandet af Anonym 15 år • 11 måneder siden

Hej, jeg er 15 år.

224
6
Indlæg i blandet af Luca 14 år • 1 år siden

Hej jeg er en pige på 14 år, og min beste ven er en dreng. Jeg har altid været mere dreng en pige, jeg har aldrig gået med kjole eller leget med dukker.

145
2
Indlæg i blandet af :( 13 år • 1 år siden

Kære cyberhus. Jeg har for nyligt haft rigtig meget lyst til sex og har så laver en ny Snapchat profil og added nogle drenge. De er 14-16 år, og de sender pikbilleder med det samme.

240
4
Indlæg i blandet af Anonym 15 år • 1 år siden

Hej, jeg er 15 år og er lige startet i fitness. Er lidt i tvivl om man bader nøgen i fitnesscentret bag efter? Hvad gør i?

168
2
Indlæg i blandet af Emma 16 år • 1 år siden

Hvad skal jeg kalde min kæreste (ham) i sengen?

213
3
Indlæg i blandet af pigen, der har lyst 12 år • 1 år siden

Kære CH.

183
2
Indlæg i blandet af Anonym 17 år • 1 år siden

Er det bare mig der synes at serien Klassen er blevet dårligere. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om serien Klassen

170
3
Indlæg i blandet af Simon 17 år • 1 år siden

Prøver at stoppe med at tage daus, men har haft det virkeligt svært med det. Er der nogen af jer der har stoppet helt? Overvejer lidt at købe sådan noget snus uden nikotin. 

390
2
Indlæg i blandet af Anonym 15 år • 1 år siden

Hej jeg er en 15 årig dreng og min pik er 14 cm. Er det en okay størrelse? Eller for lille?

439
1
Indlæg i blandet af S 18 år • 1 år siden

Hej, jeg er en dreng på 18 som stadig er jomfru og syndes det mega nederen især fordi jeg er sygt klar til det. Føler os det er pinligt og et tabu, hvordan ser i på det??

366
5
Indlæg i blandet af Dagmar 12 år • 1 år siden

Hej Cyberhus. Jeg har et stort problem. Her i weekenden skrev jeg på snap med den her dreng.

452
1
Indlæg i blandet af Navnløs Skumfidus 12 år • 1 år siden

Kære CH. Jeg har i RIGITIG lang tid haft børneorm, men jeg synes, det er så pinligt at sige til min mor. Hvordan siger jeg det lige?

191
2
Indlæg i blandet af Anonym 14 år • 1 år siden

Jeg græder næsten hver aften når jeg går i seng og det mærkelige er at jeg ikke ved hvorfor. Jeg bliver bare lige pludselig sindssyg ked af det.

365
2
Indlæg i blandet af Anonym 14 år • 1 år siden

Er det mærkeligt at jeg tænker på min papmor i en sexuel måde jeg har prøvet og lugte til hendes undertøj men det hjælper ik lysten hvad kan jeg gøre ud over det eller noget derhen af

251
1
Indlæg i blandet af Ida 14 år • 1 år siden

Er ikke sikker på om det er udflåd! Er en pige på 14, der ofte ser der er noget hvidt i mine trusser. Det er klistrede og størkner sent på dagen.

211
1
Indlæg i blandet af Liva 12 år • 1 år siden

Hej er en pige på 12 år forleden skrev jeg med en dreng på snap vi skriver lidt frem og tilbage og på et tidspunkt kommer vi ind på lidt seksuelle ting.

274
3
Indlæg i blandet af Bekymret 12 år • 1 år siden

Hej! Idag da jeg var på toilet og tørrede mig var mit udflåd brunt. Jeg blev skide bange og slog det op på nettet.

197
3
Indlæg i blandet af anonym 13 år • 1 år siden

er en pige der føler sig som en dreng og har brug for nogen navne ideer :,)

265
5

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program