Blandede bolsjer

I denne debat kan du stille alle de spørgsmål som du ikke rigtigt synes passer ind i de andre.

Skriv indlæg

Seneste indlæg

Indlæg i blandet af (: 17 år • 1 uge siden

Hej, jeg er en 17-årig dreng, som rigtig gerne vil have flere tætte venner, da jeg ikke rigtig har nogen.

86
4
Indlæg i blandet af Anonym 12 år • 1 uge siden

Hej Cyberhus.

59
1
Indlæg i blandet af Sophia 17 år • 2 uger siden

Hejj, jeg ved ikke om I har oplevet noget det samme, men siden jeg startede på gym, blev jeg rigtig bevidst om hvordan jeg er som person.

64
1
Indlæg i blandet af Anonym 13 år • 3 uger siden

Hejj <33
Jeg har skrevet den her lille ting. Ik tag jer af stavefejl og sårnt. Jeg er ik lige den bedste :)

49
Indlæg i blandet af wolf 22 år • 1 måned siden

del 6 part 1 bliver nok nød til og dele dem op

21
Indlæg i blandet af wolf 22 år • 1 måned siden

lille forsmag på del 7

62
1
Indlæg i blandet af -mig- 12 år • 1 måned siden

Hej, jeg er en pige på 12 år. For et par år siden fik jeg min fars macbook pro, fordi han havde 2 macs og en imac og jeg havde ingen computer.

28
1
Indlæg i blandet af Benjamin 15 år • 1 måned siden

Hej

117
3
Indlæg i blandet af Louie 14 år • 1 måned siden

Jeg får hele tiden boner i timerne og for den største lyst til at gokke den af. Kende i det?? Hvis i gør gokker i den så af??

84
1
Indlæg i blandet af Davs du:) 11 år • 2 måneder siden

Hej, jeg er mig, en pige på 11, 12 i april.
Jeg er mega forelsket i den her dreng og nogen siger han kan lide mig men ikke vil sige det fordi det ikke er sejt…

95
Indlæg i blandet af Sven 14 år • 2 måneder siden

Jeg har i en længere periode haft knopper dernede store og små, andre der os har det?

170
2
Indlæg i blandet af Sara 15 år • 2 måneder siden

Hej cyberhus..

74
1
Indlæg i blandet af Tre veninder 11 år • 4 måneder siden

Hej vi er tre veninder på 11 år. Vi har en veninde som føler sig som udenfor og som kun har kun en veninde som bor i en anden by.

238
Indlæg i blandet af Dreng 17 år • 4 måneder siden

Hej, min pik er kun 13cm i stiv tilstand, og mange piger syndes det er lille, ved i hvordan den måske kan blive større og hvad syndes i ellers om størrelsen piger?

219
3
Indlæg i blandet af Anonym 14 år • 5 måneder siden

Hej
Min storebror har givet mig en pakke kondomer.
Men jeg kan ikke tage min forhud helt tilbage uden at det gøre ondt. Og når jeg onanere for jeg tør udløsning.

222
Indlæg i blandet af HHHH 10 år • 5 måneder siden

Hej jeg er en 10 årig pige. ja min lillebror driller mig tit og synes det er sjovt at slå mig. Jeg elsker ham jo men han kan også være vildt irriterende. Så jeg gider ikke lege med ham.

220
2
Indlæg i blandet af Davs du:) 11 år • 5 måneder siden

Hillu, det mig igen - og altså.. Ligger lige nu med sindsyge mavekramper, og det gør så ondt. Jeg har konstant trang til mad og slik og har udflåd, har haft det omkring 8-9 måneder..

239
3
Indlæg i blandet af Freyja 15 år • 5 måneder siden

Hej allesammen. Har har det rigtig svært fordi jeg har social angst. Jeg er en rigtig følsom person. Jeg bliver virkelig let ked af det.

246
2
Indlæg i blandet af Sofia 12 år • 5 måneder siden

Jeg fik en meget lille splint i min fod igår og siden da er området omkring splintens sår begyndt at hæve og min anden to er blevet lam

235
1
Indlæg i blandet af Ukendt 15 år • 5 måneder siden

Da jeg var 7 år gammel var jeg på koloni ude i en skov, med min sfo. Ude i skoven blev jeg bidt af en flåt på ballen, men jeg opdagede den først da jeg kom hjem, senere den dag.

308
1

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program